Performancing Metrics

دو جنگجو در درگیری مسلحانه در قفقاز روسیه کشته شدند | اتاق خبر
کد خبر: 333939
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 17:28
منطقه قفقاز روسیه که در هفته های اخیر نسبتا ناآرام بوده است، امروز نیز شاهد درگیری مسلحانه میان نیروهای پلیس و جنگجویان بود که بر اثر آن دو فرد مسلح کشته شدند.

اتاق خبر - به گزارش خبرگزاري 'روسيا سگودنيا'، اين درگيري مسلحانه امروز شنبه در استان استاوروپول رخ داد و جنگجويان به يك مركز پليس در اين استان حمله كردند.

يك مقام امنيتي استان استاوروپول به اين رسانه گفت: «جنگجويان به مركز پليس منطقه كورسك حمله كردند كه پس از آن درگيري مسلحانه رخ داد و دو جنگجوي مسلح كشته شدند.»

به گفته مقام امنيتي استان استاوروپول، «جنگجويان پس از آن كه ماموران امنيتي خودروي حامل آنها را براي بازرسي متوقف كردند اقدام به حمله به مركز پليس كرده و هر دو به قتل رسيدند.»

اين دومين حادثه مسلحانه در يك هفته اخير در استان استاوروپول در منطقه قفقاز روسيه طي يك هفته اخير است.
روز دوشنبه هفته گذشته، چهار تروريست انتحاري به مركز پليس منطقه نووسليتسكي استان استاوروپول حمله كردند.
دو نفر از چهار فرد مهاجم، بر اثر انفجار كمربند انتحاري كشته شدند و افراد ديگر نيز بر اثر تيراندازي ماموران پليس قبل از منفجر كردن كمربند به هلاكت رسيد.

به گزارش رسانه هاي روسي، تروريست ها سعي داشتند به صورت ارباب رجوع وارد مركز پليس شوند اما در محوطه نزديك ساختمان پليس متوقف شده و دو تروريست كمربند خود را منفجر كردند.
بر اثر اين انفجار، تروريست هاي ديگر مجروح شدند و ماموران محافظ مركز پليس در جريان تيراندازي اين افراد را به قتل رساندند.
بخش اخبار آنلاين روزنامه «كامرسانت» و تارنماي روسي «كلوپس رو» در اين رابطه به نقل از مقام هاي امنيتي روسيه نوشتند: انفجارهاي انتحاري در نزديكي مركز پليس شهر نووسليتسك در استان استاوروپول را تروريست هاي داعشي مرتكب شده اند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید