Performancing Metrics

کم کاری مجلس نهم در تصویب قوانین اصلاح شده نظام صنفی | اتاق خبر
کد خبر: 333946
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 16:11
عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران در گفت و گو با اتاق خبر اعلام کرد
عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: برخی از نمایندگان مجلس نهم با اولویت قرار دادن مسائل سیاسی و کم کاری در سال94 تصویب اصلاح قانون نظام صنفی کشور را به تعویق انداختند.

محمدعلی صدیقی در گفت و گو با اتاق خبر با بیان اینکه برنامه اتاق اصناف برای اصلاح قانون نظام صنفی در سال 95 به نتیجه خواهد رسید، اعلام کرد: مجلس نهم بیشتر به سمت مسائل سیاسی گرایش داشت و نماینده ها نیز در این زمینه کم کاری می کردند.

وی در ادامه افزود: طبیعی است که در چنین شرایطی برنامه های اتاق به تعویق افتاد اما با روی کار آمدن مجلس دهم شرایط تغییر خواهد کرد.

صدیقی تصریح کرد: مجلس نهم با پیش آمدن مسائلی هم چون برجام، توافق هسته ای و انتخابات مجلس دهم به مسائل سیاسی توجه بیشتری داشتند.

وی با تأکید بر اینکه اتاق اصناف در فروردین ماه با نمایندگان منتخب مجلس دهم، محمدرضا عارف و علی لاریجانی دیدارهایی ترتیب دادند، گفت: با توجه به صحبت های صورت گرفته در این جلسات بدون شک در مجلس دهم رسیدگی به مشکلات اقتصادی در اولویت نخست قرار خواهد گرفت.

صدیقی در ادامه افزود: اتاق اصناف با تمام توان در سال 95 مشکل اصلاح قانون نظام صنفی را رفع خواهد کرد چراکه این موضوع سایر برنامه های اتاق را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است.

عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران در خصوص نقش این نهاد و مردم در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق اصناف در انتخابات این مجلس نقش بسزایی در ترغیب مردم به رأی دادن داشت. اکنون وظیفه اتاق اصناف، دولت و مجلس است تا مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.

94104ت  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید