Performancing Metrics

شعار امسال ITU ، کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی | اتاق خبر
کد خبر: 334013
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 20:01
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:‌شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی " مطرح شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرآنلاین،براساس اطلاعیه مندرج در سایتITU ،کارآفرینان حوزه­ ی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ استارتاپها و شرکتهای کوچک و متوسط(SMEها) نقش ویژه و مرتبطی در تضمین رشد اقتصادی به شیوه ای پایدار و فراگیر دارند.

آنها با پتانسیل منحصر به فردشان برای ایجاد تاثیر طولانی مدت در اقتصاد جهانی، منطقه ای و ملی، در توسعه راه حل های نوآورانه و ICT محور در تلاشند و همچنین در اقتصاد دانش بنیان فعلی به عنوان منبع مهم مشاغل جدید، به ویژه برای جوانان شناخته می شوند.

وی اظهارکرد: موضوع WTISD-2016 درخصوص شکوفا کردن پتانسیل ICT ها برای نوآوران و کارآفرینان جوان، شرکتهای کوچک و متوسط و استارتاپهای نوآورانه و مراکز فناوری به عنوان پیشرانان راه حل های نوآورانه و عملی برای تسریع پیشرفت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بین المللی، با تمرکز بر شرکتهای کوچک و متوسط از کشورهای در حال توسعه؛ در راستای فعالیت های ITU است.

فرنقی زاد تصریح کرد:با توجه به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و نقش ICT در توسعه همه جانبه کشور می توان ازاین حوزه برای اشتغالزایی و تولید ثروت ملی استفاده بیشتری کرد.

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید