Performancing Metrics

فرمانداری در ابلاغ مصوبه نرخ کرایه ها به قانون احترام بگذارد | اتاق خبر
کد خبر: 334022
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 21:15
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: مصوبه افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در شورای حل اختلاف تائید شده و فرمانداری باید به قانون عمل کند.

اتاق خبر: ابوالفضل قناعتی ، در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهار بی اطلاعی معاون فرمانداری تهران از تائید مصوبه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در شورای حل اختلاف گفت: جلسه بررسی این مصوبه در شورای حل اختلاف برگزار شده و رئیس شورای شهر تهران نیز در این جلسه حاضر بوده و افزایش ۱۵ درصدی کرایه های تاکسی و اتوبوس و افزایش ۲۳ درصدی نرخ بلیت مترو تائید شده و فرمانداری نیز باید بر اساس تکالیف قانونی خود، این مصوبه شورا را ابلاغ تا هرچه زودتر وضعیت کرایه های تاکسی مشخص شود.

وی در خصوص خبر سفر مدیران شهری به چین برای بررسی تجهیزات چینی گفت: قرار نیست ما تجهیزات جدیدی از کشور چین وارد کنیم. در سفر به چین قرار است با توجه به سابقه این کشور در حوزه اتوبوس های برقی، تجهیزات این کشور دیده شود و با سایر کشورها مقایسه شود.

وی از احتمال سفر به برخی از کشورهای اروپایی برای تکمیل تجهیزات ترافیکی خبر داد و گفت: این سفرها برای خرید قطعی نیست بلکه برای برآورد هزینه ها و بررسی کیفیت تجهیزات مورد نیاز است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید