Performancing Metrics

کنترل خشم و مدیریت تنش، محور سومین دوره آموزشی نیروهای شهربان | اتاق خبر
کد خبر: 334051
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 23:01
مضرات خشم و نحوه کنترل آن، مدیریت تنش و درگیری، آشنایی با زبان بدن، رعایت اخلاق حرفه ای، و پذیرفتن شرایط سختی کار از محورهای سومین دوره آموزشی نیروهای شهربان است.

اتاق خبر:ابوالقاسم چیذری با اشاره به ضرورت آموزش و استمرار آن برای ارتقای سطوح حرفه ای و نیز افزایش کیفیت خدمت رسانی گفت: هر چه دانش و مهارت های کارکنان با نیازهای جامعه و بایدها و نبایدها انطباق بیشتری داشته باشد ، درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می رود.

وی با بیان اینکه اساس بهسازی سازمانی که به نام های دیگری چون توسعه و بالندگی سازمانی نیز خوانده شده ، بهسازی نیروی انسانی است که به صورت آموزشهای ضمن خدمت در سازمان ها انجام می شود، افزود: تا کنون دو دوره آموزشی برای نیروهای شهربان برگزار شده است.

مدیرعامل شهربان با اشاره به اینکه استمرار آموزش نیروهای شهربان، سیاست این مجموعه در سال جدید نیز است، اظهار داشت: سومین دوره آموزشی اخلاق حرفه ای برای نیروهای شهربان(شهربانان، حریم بانان و معبربانان) از ۲۹ فروردین ماه تا یکم اردیبهشت ماه و به مدت ۴ روز با حضور دکتر عابدی جامعه شناس و مدرس اخلاق حرفه ای و حجت الاسلام سرداری استاد اخلاق برگزار خواهد شد.

چیذری خاطرنشان کرد: مضرات خشم و نحوه کنترل آن، مدیریت تنش و درگیری، آشنایی با زبان بدن، رعایت اخلاق حرفه ای در حین انجام وظیفه، تاثیر نظم شهری بر آرامش شهروندان، درک شرایط متخلفین و پذیرفتن شرایط سختی کار از محورهای سومین دوره آموزشی نیروهای شهربان است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید