Performancing Metrics

22 زن وارد یگان‌های جنگی ارتش آمریکا می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 334058
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 23:30
ارتش آمریکا اعلام کرد، براساس قوانین جدیدی که به زنان اجازه می‌دهد در مشاغل جنگی خدمت کنند، 22 خانمی که در حال حاضر برای تبدیل شدن به افسران ارتش آمریکا آموزش می‌بینند اجازه خواهند داشت به عنوان ستوان دوم در پیاده نظام و شاخه‌های زرهی مشغول به خدمت شوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش آمریکا در بیانیه‌ای گفت، این زنان که در شرف تکمیل دوره آموزشی خود هستند و در چند هفته آتی درجه افسری به آن‌ها اعطا خواهد شد، درخواست کرده بودند تا به آن‌ها اجازه داده شود در نقش‌های تازه ایجاد شده خدمت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: 13 تن از آن‌ها برای ورود به ارتش به عنوان افسران زرهی و 9 تن آن‌ها به عنوان پیاده نظام تایید شده‌اند. تمامی این 22 خانم باید پیش از اینکه به طور کامل به عنوان پیاده نظام یا افسران زرهی تایید صلاحیت شوند، باقی دوره آموزشی خود را بگذرانند.

این زنان در حال حاضر در آکادمی نظامی آمریکا در وست پونیت در حال گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان افسر ذخیره هستند و یا در دانشکده نامزدی افسری در ارتش به سر می‌برند.

این زنان پس از آنکه به درجه افسری برسند، باید آموزش‌های ویژه پیاده نظام یا افسر زرهی را در پایگاه نظامی فورت بنینگ در ایالت جورجیا بگذرانند و سپس به عنوان افسران وظیفه در گروه‌های زرهی یا پیاده نظام منصوب شوند.

استخدام افسران زن در نقش‌های رهبری در واحدهای جنگی به عنوان گامی مهم در راستای یکپارچه سازی موفق زنان با درجات مختلف در مشاغل جنگی زمینی محسوب می‌شود که پیشتر به روی آن‌ها بسته بود.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا در دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد، سرویس‌های نظامی آمریکا پس از سال‌ها مطالعه و ارزیابی تصمیم گرفتند تا با باز کردن تمامی مشاغل به روی زنان با صلاحیت، موانع جنسیتی را از میان بردارند.

این تصمیم راه را برای بازگشایی 220 هزار شغل دیگر برای زنان هموار کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید