Performancing Metrics

دوست داشتم لیگ قهرمانان را فتح کنم | اتاق خبر
کد خبر: 334075
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 00:38
انریکه:
سرمربی بارسلونا دوست داشت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بارسلونا یکشنبه شب در هفته سی و سوم لالیگا برابر والنسیا قرار می‌گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: در والنسیا همچون دیگر تیم‌ها تغییر سرمربی وجود داشته است. به همین علت تنها دو بازی آخر آنها را با سرمربی جدید دیدم. از روش های مختلفی استفاده کردند اما سیستم پایه آنها عوض نشده است. هدف ما ادامه صدرنشینی است.

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت تیمش گفت: هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان بود اما نتوانستیم این کار را کنیم. هیچ تیمی نیز دوبار پیاپی این جام را فتح نکرده است. باید لیگ قهرمانان را فراموش کنیم چون دیگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و ریکاوری شده است. ما حرفه ای هستیم و اکنون دو جام (لالیگا و کوپا دل ری) را پیش رو داریم. گذشته‌ها گذشته است. 6 بازی را پیش رو داریم و سپس می‌توانیم جمع بندی کنیم. باید منتظر و خوشبین باشیم.

انریکه افزود: امیدوارم دو جام پیش رو را فتح کنیم اما یک دنیا با آن فاصله داریم. تنها تمرکزم روی بازی فرداست. چون این بازی به خاطر شرایطی که داریم سخت است. باید خیلی کم اشتباه کنیم و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. اکنون در بهترین وضعیت قرار نداریم اما این تنها بخشی از فصل است. دوست داشتم لیگ قهرمانان را فتح کنم اما نشد. مشکل تیم ما تنها گلزنی یا گل خوردن نیست. این ورزش پیچیده است. باید برخی چیزها را عوض کرد تا اتفاقات مورد نظر روی دهد. روی نکات منفی تیم تمرکز نمی‌کنم. تیم را آنالیز کردیم و برای رسیدن به اهدافمان باید مثبت اندیشید. تلاش خواهیم کرد گل های بیشتری به ثمر برسانیم و کمتر گل بخوریم.

او درباره حمایت هواداران اظهار کرد: به آنها همیشه نیاز داریم. مخصوصا هنگامی که شرایط مان سخت می‌شود. طرفداران تنها نباید زمان فتح عناوین همراه تیم باشند. می دانم هرگز عملکرد بازیکنانم را نخواهند بخشید اما آنها دوباره از ما حمایت خواهند کرد. در این در لحظات بیش از هر زمان دیگری به حمایت آنان نیاز داریم.

سرمربی اسپانیایی در مورد انتقادات گفت: با جو اینجا آشنایی دارم و می‌دانم سرمربی بارسا بودن چه معنایی دارد. سال گذشته که سه گانه فتح شد از انتقادات رنج بردم. اما باید خوشبین بود. نمی‌خواهم ناامید باشم.

او درباره افت سه مهاجم تیم (لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس) اظهار کرد: عادلانه نیست افت کنونی بارسا را به یک یا دو فرد ربط دهیم. در این شرایط تنها سرمربی پاسخگو است.

تراشتگن دروازه‌بان آبی‌اناری ها تنها در بازی های حذفی (کوپا دل ری و لیگ قهرمانان) در ترکیب اصلی بازی می کرد. بارسا فقط بازی فینال کوپا دل ری را در پیش دارد. انریکه در رابطه با بیشتر بازی کردن دروازه‌بان آلمانی گفت: در فوتبال منطق وجود ندارد. باید ببینیم فرصت بیشتری به او خواهد رسید یا نه.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید