Performancing Metrics

عنوان ششمی جودو ایران در آسیا با یک نقره و یک برنز | اتاق خبر
کد خبر: 334082
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 08:00
محجوب به پنجمی آسیا بسنده کرد
نماینده وزن 100- کیلوگرم جودو ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز مقابل رمزالدین سعیدف از ازبکستان به روی تاتامی رفت و در مدت زمان یک دقیقه و 20 ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال برنز باز ماند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محجوب پیش از این در دور نخست محمد بخشی از افغانستان را برد سپس سعیدف از تاجیکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محجوب در نیمه نهایی مقابل توشین بایار نایدان از مغولستان و دارنده مدال طلا و نقره المپیک شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

در پایان رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا سعید مولایی در وزن 81- کیلوگرم به مدال برنز رسید و علیرضا خجسته نیز در روز نخست این رقابت‌ها در وزن 66- کیلوگرم به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

سعید مرادی نیز در وزن 90- کیلوگرم به عنوان هفتمی دست یافت.

همچنین 5 جودوکار ایران در بخش آقایان و 4 جودوکار ایران در بخش بانوان نیز با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این دور از رقابت‌ها با حضور 235 جودوکار از 30 کشور جهان در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار شد و با قهرمانی مغولستان به پایان رسید. ایران نیز با کسب یک مدال نقره و یک برنز، یک عنوان پنجمی و یک عنوان هفتمی در مکان ششم آسیا ایستاد.

همچنین مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تیمی جودو قهرمانی آسیا نیز انجام شد و تیم مردان ایران در مبارزه نخست باید به مصاف مغولستان برود. بانوان جودوکار ایران نیز در بخش تیمی به مصاف قزاقستان خواهند رفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید