Performancing Metrics

اتلتیکو به راحتی بایرن را هم می برد | اتاق خبر
کد خبر: 334088
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 08:28
شوستر:
سرمربی پیشین رئال مادرید براین باور است که اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه بایرن مونیخ را هم حذف خواهد کرد و به فینال را پیدا می کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آیین قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و در یکی از حساس ترین بازیها دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید براین باور است که اتلتیکو مادرید با شکست دادن بایرن مونیخ به فینال راه پیدا خواهد کرد. او گفت: سبک بازی بایرن مونیخ درست شبیه به سبک بازی بارسلونا است. اتلتیکو مادرید با شایستگی بارسلونا را حذف کرد پس شک نکنید که بایرن را هم حذف خواهد کرد. تیم سیمئونه به خوبی می داند که برابر تیم های بزرگ که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می دهند چگونه بازی کند.

او ادامه داد: برای اتلتیکو مادرید مهم نیست که چقدر توپ را در اختیار داشته باشد. برای آنها کافی است تا توپ را لمس کنند تا جایکه با چند حرکت می توانند دروازه حریف را با خطر مواجه کنند. اتلتیکو به خوبی بارسلونا را از پیش رو برداشت و این توانایی را هم دارد که بایرن را هم حذف کند. من براین باور هستم که تیم سیمئونه به فینال راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید