Performancing Metrics

قدرت ارتش مانعی بزرگ برای تعرض دشمنان است | اتاق خبر
کد خبر: 334198
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 15:53
استاندار فارس گفت: قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران مانعی بزرگ برای حتی فکر دشمنان جهت تعرض به خاک وطن است.

اتاق خبر: محمد علی افشانی پیش از ظهر یكشنبه در مراسم رژه روز ارتش افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای شعار انحلال ارتش را سر می دادند كه امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاهی واقع بینانه و با هدف تقویت ارتش و حمایت از آن ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری كردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی با توجه به تجربه ای كه داشت توانست نقش مهم و اثرگذاری در دفاع از كشور ایفا كند.

استاندار فارس تاکید کرد: امنیتی كه امروز در كشور حاكم است، حاصل از خود گذشتگی، فداكاری و ایثار شهدایی است كه جان خود را نثار كردند تا ملت بزرگ ایران امروز در منطقه ناامن و پرآشوب خاورمیانه، در آرامش و امنیت كامل زندگی كنند.

افشانی با اشاره به اینکه هیچ قدرتی در دنیا فکر تعرض به خاک کشور را نمی کند، گفت: توان نظامی و قدرت بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی به حدی رسیده كه هیچ قدرتی، فكر تعرض به خاك كشورمان را هم به ذهن راه نمی دهد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت حفظ آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح، تقویت بنیه دفاعی این نیروها امری لازم و ضروری است و باید در این زمینه از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید