Performancing Metrics

طرح گلستان خوانی دانش آموزان در آرامگاه سعدی اجرا می شود | اتاق خبر
کد خبر: 334236
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 17:13
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس از گلستان خوانی دانش آموزان دوره ابتدایی فارس در آرامگاه سعدی خبر داد.

اتاق خبر: علی‌اصغر جمشیدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری فعالیت های جدید اموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت فرارسیدن یادروز سعدی طرح گلستان خوانی در در آرامگاه سعدی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح توسط دانش آموزان دوره ابتدایی در روز سه شنبه برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی گلستان‌خوانی برای معلمان دوره‌های پنجم و ششم ابتدایی به منظور شناخت مفاهیم گلستان برای تدریس بهتر دانش‌آموزان برگزار شده است، گفت: همایش پایانی طرح گلستان‌خوانی با همکاری بنیاد سعدی‌شناسی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در آرامگاه سعدی برگزار می‌شود.

جمشیدی ادامه داد:این طرح در میان دانش آموزان استان فارس اجرایی شده که منتخبین این دانش اموزان به مرحله پایانی راه پیدا خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس افزود: ۱۸۰ هزار نفر از منتخبان طرح گلستان‌خوانی همراه با تمامی معلمان برگزیده که ۱۰۰ نفر هستند نیز در شیراز شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مرحله پایانی این طرح در پنج قطب مشخص شده فارس شامل قطب مرکزی در شیراز، قطب جنوب در لار، قطب شمال استان در خرم‌بید، قطب غرب استان در کازرون و قطب شرق استان فارس در فسا مد نظر قرار داده شده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید