Performancing Metrics

ضرورت برخورد جدی با زمین‌خواران | اتاق خبر
کد خبر: 334332
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 15:00
رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی استان ایلام تاکید کرد:
رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی استان ایلام گفت: همه دستگاه باید در سال 95 به‌صورت جدی از اراضی ملی حفاظت کنند و با تکیه‌بر قانون و از هیچ مانعی نهراسیم.

1414566449386_2110669_882.jpg

اتاق خبر - «فارس نوری» در جلسه ستاد حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اظهار کرد: شعار امسال بسیار مهم و بااهمیت بوده و امیدواریم امسال را فقط با جلسه و مصوبه و آمار به پایان نرسانیم و سال اقدام و عمل باشد و در جهت رسیدن به اقتصاد مقاومتی که قطعاً" موجب استقلال اقتصادی و سیاسی می‌شود جامه عمل پوشانده شود.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را از وابستگی به بیگانگان می‌رهاند افزود:باید به داشته‌های خود و به سرمایه‌های ملی خودمان تکیه بکنیم و این‌گونه هست که وقتی ما ازنظر اقتصادی مستقل شدیم می‌توانیم ازنظر سیاسی و ازنظر فرهنگی خود را حفظ کنیم.

نوری خاطرنشان کرد: باید در حفظ حقوقی بیت‌المال و حفظ منابع طبیعی به‌صورت کارشناسانه عمل شود و نهال‌هایی که با طبیعت هر منطقه‌ای سازگار هست کاشته شود.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی استان ایلام ادامه داد: همه دستگاه باید در سال 95 به‌صورت جدی از اراضی ملی حفاظت کنند و با تکیه‌بر قانون و با توانمندی پیش برویم و از هیچ مانعی نهراسیم.

وی تصریح کرد: وقتی پشتیبانی و حمایت لازم از دستگاه برای حفاظت از اراضی ملی می‌شود اگر دستگاه‌ها مربوطه وظایف خود را به‌درستی انجام ندهیم باید برنامه‌های خود را مجدد ارزیابی و با برنامه‌ریزی منسجم اقدام کنند.

نوری گفت: در سال 94 در مباحث زمین‌خواری اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفت و شورا،دادسراها و سازمان‌های متولی حفظ حقوق بیت‌المال و هم مردم حساسیت خاصی داشتند و برخوردهای خوبی هم شد و شهرداری مرکز استان نیز با نگرش جسورانه‌تری نسبت به متعرضان حقوق بیت‌المال و اراضی ملی و کسانیکه ساخت‌وساز کرده بودند برخورد کرد.

ریس کل دادگستری ایلام با تأکید بر اینکه هرگونه ساخت‌وساز جدید و خارج از حدود مقررات قانونی و غیرمجاز بلافاصله قلع و آثارش از بین می‌رود خاطرنشان کرد:دادگستری در همین یک ماه اخیر برخورد قاطعی با این موضوع داشته و قاطعانه برخورد کرده است.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید