Performancing Metrics

لزوم رای اعتماد شورا به شهرداران مناطق | اتاق خبر
کد خبر: 334371
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 21:07
علیرضا دبیر گفت: همانطور كه شورا به ذيحسابان راي اعتماد مي دهد آنها نيز بايد از شورا رای اعتماد بگیرند.

اتاق خبر: علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به عزل و نصب شهرداران مناطق تهران اشاره کرد و گفت: این را قبول دارم که شورا نباید در انتخاب شهرداران مناطق دخالت کند ولی شورا باید به عزل و نصب آنها نظارت داشته باشد.

علی رضا دبیر تاكيد كرد: ما در قانون عنواني به نام شهردار منطقه نداریم و در اصل آنها از شهردار تهران حکم تنفیظ در آن منطقه می‌گیرند و براي قانوني شدن امضاي شان بايد توسط شورا تاييد شوند. همانطور كه شورا به ذيحسابان راي اعتماد مي دهد آنها نيز بايد از شورا رای اعتماد بگیرند. از همکاران عزيزم در شورا مي خواهم در این خصوص هوشیارتر باشند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه از فیش‌های شهرسازی كه به صورت دستي براي مردم صادر می‌شود گلایه گرد و گفت: اين كار بر خلاف قانون است و صدور فيش هاي دستي موجب ایجاد تخلف های مالی میلیاردی می‌شود. پیش از این شهردار تهران قول داده بود مصوبه شورا در این خصوص را از اول فروردین ماه اجرایی کند اما تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

دبیر در بخشی از سخنان خود به ساخت بیمارستان توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان مصوبه شورا را دارد و شهرداری تهران می‌تواند با استفاده از رديف بودجه مصوب و سقف معاملات مشخص اقدام كند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید