Performancing Metrics

توقف لسترسیتی هیجان را به لیگ جزیره بازگرداند | اتاق خبر
کد خبر: 334416
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 00:15
لسترسیتی در هفته سی و چهارم لیگ برتر برابر وستهام با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی لسترسیتی صدرنشین در خانه به دیدار وستهام رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

شاگردان رانیری که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و در آستانه خلق یک شگفتی هستند امیدوار بودند در این دیدار نیز با کسب سه امتیاز اختلاف‌شان را با تاتنهام در رده دوم افزایش دهند.

آن‌ها ابتدا با گل جیمی واردی در دقیقه 18 از حریف خود پیش افتادند و در نیمه دوم این بازیکن گلزنی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا گرگ‌ها 30 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کنند. همین باعث شد وستهام از این فرصت استفاده کند و دو بار دروازه لستر را باز کند. اندی کارول در دقیقه 85 و آرون کریسول در دقیقه 86 دروازه‌بان لستر را مغلوب کردند.

در حالی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود لئوناردو یولوئا آرژانتینی موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. این گل 30 ثانیه قبل از سوت پایان مسابقه زده شد که شاید سرنوشت قهرمان را تعیین کند.

به این ترتیب لستر یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد و منتظر است تا ببیند تاتنهام رده دومی فردا (دوشنبه) برابر استوک سیتی در استادیوم بریتانیا چه خواهد کرد.

امشب همچنین لیورپول با نتیجه 2 بر یک از سد بورنموث گذشت. روبرتو فیرمینو برزیلی در دقیقه 41 لیورپول را پیش انداخت تا شاگردان کلوپ بعد از برد دراماتیک برابر دورتموند در لیگ اروپا نتایج خوب‌شان را ادامه داده باشند.

قبل از سوت پایان نیمه نخست نیز استوریج گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 90 مسابقه جاشوا کینگ یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا این دیدار با برتری 2 بر یک لیورپول به پایان برسد و شانس شاگردان کلوپ برای کسب سهمیه لیگ اروپا زیاد شود.

امشب همچنین آرسنال که فعلا در رده چهارم قرار دارد به دیدار کریستال پالاس خواهد رفت تا با برتری در این دیدار رده سوم خود را پس بگیرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر لسترسیتی با تساوی امروز 73 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و 8 امتیاز اختلاف در رده نخست جدول قرار گرفت ولی در صورتی که تاتنهام استوک را فردا شکست دهد این اختلاف به 5 امتیاز خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید