Performancing Metrics

فرهنگیان بخش اصلی سرمایه های جامعه هستند | اتاق خبر
کد خبر: 334527
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 12:15
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان بخش اصلی سرمایه های جامعه هستند که باید برای رفع مشکلات به خصوص اشتغال فرزندان فرهنگیان برنامه ریزی صحیح انجام شود.

جعفرقادری یکشنبه شب در دیداربا جامعه اسلامی فرهنگیان فارس، گفت: آنچه که طی این سالهای باعث موفقیت و پیشرفت من بوده علاوه بر لطف خداوند و حمایت های همه جانبه مردم، تخصص و دانش بوده که در کارنامه های کاری هر شخصی میزان آن مشخص است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اهل تخریب دیگران نیستم اما همگان باید بدانند که سردادن شعارهای شفافیت و اطلاع رسانی به تخریب کردن و انجام اینگونه رفتارها همخوانی ندارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون نه با پشتوانه اسم خانوادگی و یا جناح های سیاسی حرکت نکردم و از این به بعد نیز همین خواهد بود.

قادری تاکید کرد: برای انجام هرگونه مناظره آماده هستم تا پاسخگوی تمامی سوالات باشم.

نماینده شیراز در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرهنگیان، گفت: آنچه که جامعه را برای پیشرفت و توسعه آماده می کند فرهنگیان هستند.

وی ادامه داد: فرهنگیان بخش اصلی سرمایه های جامعه هستند که متاسفانه تاکنون نتوانستند جایگاه واقعی خود را داشته باشند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلمین به دنبال پاداش و مباحث مالی نیستند تاکید کرد: پاداش و حقوق لازم است که باید برای این مهم نیز برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم اما در این میان، تکریم فرهنگیان و معلمان بسیار مهم است.

قادری ادامه داد: امروز اگر کشور در جایگاه بالای جهان قرار دارد باید از فرهنگیان و جامعه معلمین تشکر کنیم که افراد با دانش را به جامعه تحویل دادند.

وی یادآور شد: اگر امروز شاهدیم که ارتباط میان شاخص ها و تولید علم اندک است به دلیل عدم توانایی در استفاده از نیروهای جوان و خلاق آموزش و پرورش است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اولویت های مهم در مجلس آینده باید رسیدگی به وضعیت فرهنگیان باشد که در این راستا آنچه که باعث نگرای خانواده های فرهنگی است موضوع اشتغال فرزندان آنها است.

قادری تاکید کرد: وضعیت اشتغال فرزندان فرهنگیان باید مشخص شود تا آنها نیز به آینده فرزندان خود امیدوار باشند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید