Performancing Metrics

آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی گرمسار افتتاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 334576
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 14:48
آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی گرمسار باحضور معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد افتتاح شد.

اتاق خبر: آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی گرمسار، صبح سه شنبه با حضور محمد شریعتمداری و نیره پیروز بخت، مدیرکل استاندارد استان سمنان، فرماندار گرمسار و مدیران محلی در مجموعه نمایندگی استاندارد گرمسار و با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال افتتاح شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد در خلال این آئین ضمن اشاره به افتتاح آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی در گرمسار، بیان کرد: برای ساخت این آزمایشگاه ها، یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است همچنین به دلیل وجود ظرفیت های ویژه تولید در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی در گرمسار، نمایندگی استاندارد این شهرستان به اداره ارتقاء پیدا می کند.

نیره پیروز بخت افزود: یکی از سیاست های سازمان ملی استاندارد، عملکرد فرابخشی و نگاه ویژه به تولیدات داخلی است و از این منظر برهه کنونی را می توان دوران گذار سازمان استاندار به نهادی فرابخشی، بین المللی در کنار برنامه ریزی دقیق سازمانی و حرکت به سوی توسعه صنعت استاندارد در کشور و حتی سطح بین الملل دانست.

۵۵ درصد واحد های صنعتی استان سمنان در گرمسار است

مدیرکل استاندارد سمنان نیز در این مراسم، گفت: افتتاح آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی در گرمسار یکی از اقدامات مثبت صورت گرفته در دولت یازدهم است که توجه ویژه به مقوله استاندارد سازی تولیدات داخلی را مورد تاکید قرار می دهد.

عباس رستمی با اشاره به ظرفیت های ویژه گرمسار در بخش تولید، بیان داشت: ۵۵ درصد واحدهای صنعتی، ۵۵درصد واحدهای نفتی و ۱۱درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استان در گرمسار قرار دارد که این مهم نگاه ویژه دولت به ویژه سازمان ملی استاندارد، به ارتقاء نمایندگی استاندار گرمسار، به اداره را می طلبد.

وی افزود: تجهیز آزمایشگاه های استاندارد در گرمسار یکی از اقداماتی است که می توان در راه توسعه و پیشرفت تولید در این شهرستان در دستور کار قرار داد.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید