Performancing Metrics

راه اندازی مرکز تماس 1866 اتاق تهران با همکاری موسسه خیریه رعدالغدیر | اتاق خبر
کد خبر: 334607
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 15:45
اتاق خبر گزارش می دهد؛
مراسم افتتاح رسمی مرکز تماس 1866 اتاق تهران با حضور اعضای هیأت رئیسه و جمعی از خبرنگاران، امروز دوشنبه در محل موسسه خیریه رعد الغدیر واقع در یافت آباد تهران برگزار شد.

اتاق خبر- مراسم افتتاح رسمی مرکز تماس 1866 اتاق تهران با حضور اعضای هیأت رئیسه و جمعی از خبرنگاران، امروز دوشنبه در محل موسسه خیریه رعد الغدیر واقع در یافت آباد تهران برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، مرکز تماس اتاق تهران نخستین گام از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری است. مرکز تماس اتاق تهران با شماره 1866 در پی ایجاد یک فضای ارتباطی با کیفیت از نظر محتوا، اطلاعات و ساماندهی است. با راه اندازی این سامانه اعضای اتاق و فعالان اقتصادی  در ساعات اداری به منظور آشنایی با امور مربوط به اتاق بازرگانی می توانند با این مرکز تماس برقرار کنند و از این طریق از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

اتاق تهران به دنبال ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برای راه اندازی این مرکز تماس با موسسه خیریه نیکوکاری رعدالغدیر وارد همکاری شده که با بهره گیری از جوانان مستعد با معلولیت های جسمی و حرکتی اداره می شود.

در این مراسم مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران در رابطه با راه اندازی این مرکز تماس گفت: اتاق تهران به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی خود این مرکز تماس را با همکاری موسسه خیریه رعدالغدیر راه اندازی کرده تا پاسخگوی اعضا خود و دیگر مشتریان باشد.

وی به بعد معنوی این همکاری اشاره کرد و گفت: در این موسسه افراد تحصیلکرده و فرهیخته ای مشغول به فعالیت هستند و امید می رود روز بروز این مرکز از لحاظ امکانات سخت افزاری تکمیل تر شود تا به این ترتیب بار پاسخگویی اتاق بازرگانی تهران کم تر شود.

خوانساری گفت: یکی از ضعف های اتاق بازرگانی پاسخگویی بوده که امیدواریم از طریق این مرکز تماس بتوانیم این وظیفه خود را به درستی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: حتی قبل از افتتاح رسمی این مرکز تماس درحدود 200 تماس تلفنی با این مرکز انجام شده که عملکرد این موسسه خیریه بسیار موفقیت آمیز بوده و انتظار می رود سایر ارگان ها نیز از اینگونه اقدام ها را در دستور کار خود انجام دهند.

خوانساری در رابطه با دیگر برنامه های اتاق تهران در این زمینه گفت: راه اندازی این مرکز در فاز نخست فعالیت های اتاق قرار دارد  و در ادامه درصدد هستیم در جهت مشاوره بیشتر و تحلیل مسائل اقتصادی گام برداریم.

همچنین سیده فاطمه مقیمی، عضو هیأت رئیسه اتاق تهران نیز گفت: امیدواریم سایر سازمان های مربوطه نیز در راستای ایفای مسئولیت جتماعی خود گام بردارند و ادبیات کارهای مشترک ترویج داده شود.

گفتنی است موسسه نیکوکاری رعدالغدیر با هدف اشتغالزایی معلولان جسمی- حرکتی کار خود را از آبان ماه 1380 آغاز کرد و پس از طی تشریفاتی در تاریخ 28/7/1386 به عنوان یک NGO به ثبت رسید. تاکنون این موسسه موفق به ایجاد اشتغال پایدار برای480 نفر از توان یابان شده است.  همچنین پوشش مسئولیت های اجتماعی سازمان ها و شرکت ها، مشتری مداری و ارائه خدمات سفارشی، بکارگیری نیروی کار با انگیزه و قوی، نظارت و ممیزی نیروی مستقل از جمله اقدامات این موسسه است.

94106 ت 

 

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید