Performancing Metrics

معرفی تسلا مدل X P90D | اتاق خبر
کد خبر: 334660
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 20:46
مدل X البته نسخه‌ی بلندقد و پیاز دار مدل S سدان و با همه‌ی ملزومات آن است. به‌طور مشخص، پکیج‌های عالی، سواری بی‌نظیر و بالانس هندلینگ، صفحه‌نمایش پیشرو و کیفیت ساخت متوسط و صدالبته شتاب و سرعتی دیرباور تسلا را در دسته‌ای خاص قرار داده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ،مدل X البته نسخه‌ی بلندقد و پیاز دار مدل S سدان و با همه‌ی ملزومات آن است. به‌طور مشخص، پکیج‌های عالی، سواری بی‌نظیر و بالانس هندلینگ، صفحه‌نمایش پیشرو و کیفیت ساخت متوسط و صدالبته شتاب و سرعتی دیرباور تسلا را در دسته‌ای خاص قرار داده است.

۲۰۱۶-Tesla-Model-X-P90D-front-three-quarter-in-motion-turn-e1459445400802-516x343

مدل P90D با پیشرانه‌ی ۲۵۹ اسب بخاری که چرخ‌های جلو را به حرکت درمی‌آورد و پیشرانه‌ی ۵۰۳ اسب بخاری که چرخ‌های عقب را می‌گرداند، سریع‌ترین نسخه‌ی مدل X است. مجموعه باتری‌های ۹۰ کیلووات ساعتی می‌توانند درمجموع ۵۳۲ اسب بخار را تولید کنند که برای اعطای شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتری ۳٫۲ ثانیه‌ای به این کراس اوور ۲۵۰۲ کیلوگرمی کافی هستند.

صندلی‌های مدل X جدید هستند و نرم‌تر و راحت‌تر از مدل سدان احساس می‌شوند و حمایت‌های بیشتری از بدن را در پیچ‌ها به عمل می‌آورند. هر ۵ صندلی خودروی حاضر در تست به همراه غربیلک فرمان گرم‌کن دار هستند که این مورد ویژگی مهمی برای برخی از مناطق سرد است.

شیشه‌ی جلوی مدل X تقریباً تا بالای سر سرنشین‌های جلو کشیده شده است. شیشه تا بخش معمول در همه‌ی خودروها شفاف است اما بعدازآن قسمت به‌تدریج در بالا رنگی می‌شود

مشخصات تسلا مدل X P90D
قیمت پایه: ۸۱۲۰۰ دلار
قیمت در هنگام تست: ۱۳۵۴۰۰ دلار
مشخصات خودرو: پیشرانه در جلو و عقب، چهارچرخ متحرک،۴ درب شاسی‌بلند
پیشرانه‌ها: القای متناوب سه فازی، ۲۵۹ اسب بخار قدرت و ۲۴۴ پاوند فیت گشتاور در جلو – ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۴۶۹ پاوند فیت گشتاور در عقب – ۵۳۲ اسب بخار قدرت و ۷۱۳ پاوند فیت گشتاور به‌صورت ترکیبی
گیربکس: تک سرعته ی اتوماتیک
طول/عرض/ارتفاع: ۵٫۰۳/۲٫۰۷/۱٫۶۵ متر
شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر بر ساعت: ۳٫۲ ثانیه
مسافت یک‌چهارم مایل: ۱۱٫۷ ثانیه با سرعت ۱۸۶ کیلومتر بر ساعت
شتاب جانبی: ۰٫۸۹ جی

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید