Performancing Metrics

«جومانجی» با بازی دواین جانسون و کوین هارت بازآفرینی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 334709
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 06:31
سینماپرس: شرکت سونی برای بازآفریدن «جومانجی» دو تن از پرکارترین بازیگران این روزهای هالیوود را برگزیده است.

به گزارش اتاق خبر، دواین جانسون و کوین هارت برای بازی در اقتباسی تازه از کتاب «جومانجی» نوشته کریس ون آلسبورگ با شرکت سونی وارد مذاکره شدند.

یکی از سخت‌ترین کارها برای ایجاد توافق میان سونی و این دو بازیگر پیدا کردن برنامه زمانی مناسب برای آغاز ساخت فیلم است. دلیل این مشکل هم برنامه کاری فشرده و شلوغ این دو بازیگر پرکار سینمای آمریکا است.

دواین جانسون تابستان امسال در هشتمین قسمت از سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» در نقش مامور هابز ظاهر می‌شود، و کوین هارت نیز در همین زمان در پروژه سینمایی «دست‌نیافتنی‌ها» روبه‌روی برایان کرنستون بازی می‌کند.

این دو بازیگر سرشناس هالیوود چندی پیش با اجرای موفق مراسم اهدای جوایز فیلم ام‌تی‌وی قدرت خود در هنرنمایی کنار یکدیگر را به نمایش گذاشتند، و با این کار اشتیاق هواداران برای تماشای فیلم «آژانس اطلاعات مرکزی / Central Intelligence» را دو چندان کردند. شاید همین هنرنمایی سبب شده که سونی این زوج را مناسب‌ترین گزینه برای بازآفرینی «جومانجی» بداند.

سونی در نظر دارد که این فیلم را با کارگردانی جیک کاسدان در ۲۸ جولای سال ۲۰۱۷ اکران کند.

«جومانجی» نخستین بار سال ۱۹۹۵ با بازی رابین ویلیامزف کرستن دانست، دیوید آلن گریر، بانی هانت و جاناتان هاید به سینما آمد. داستان فیلم درباره پسری ۱۲ ساله است که سال ۱۹۶۹ در یک بازی گیر افتاده و ۲۶ سال بعد طی ماجرایی رها می‌شود.

در حالی که داستان اصلی بیشتر روی عناصر اکشن تاکید داشت، استعداد طنز ویلیامز برای تبدیل شدن فیلم به یک اثر ماجراجویی خانوادگی تاثیر بسزایی داشت. کوین هارت هم توانایی کمدی خود را در فیلم‌هایی مانند «سواری با هم» نشان داده است.

قسمت دوم «سواری با هم» با بازی کوین هارت در سینماهای آمریکای شمالی ۹۱ میلیون دلار فروش داشت.

منبع: سینما پرس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید