Performancing Metrics

همایش ملی مددکاری اجتماعی برگزار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 334726
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 19:06
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی، از برگزاری سی‌و یکمین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران تحت عنوان مددکاری اجتماعی و مطالبه‌گری اجتماعی با مشارکت بهزیستی خبر داد.

اتاق خبر: سیدحسن موسوی‌چلک از برگزاری سی‌و یکمین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران تحت عنوان «مددکاری اجتماعی و مطالبه‌گری اجتماعی» با مشارکت بهزیستی مورخ ۶ اریبهشت جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر ضعف مطالبه‌گری اجتماعی موجب بروز بسیاری از مشکلات شده است؛ این در حالی است که ما مطالبه‌گری را به منزله اعتراض و دعوا نمی‌دانیم بلکه معتقدیم در حوزه اجتماعی نیز همچون سایر حوزه‌ها این مهم باید وجود داشته باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه افزایش مطالبه‌گری اجتماعی و مسئولیت اجتماعی بستری را برای امنیت اجتماعی، اجرای بهتر قوانین، تحقق عملی حقوق شهروندان، سلامت اداری و شهروندی و در نهایت رضایت اجتماعی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: از این‌رو ضروری است از همه ظرفیت‌ها از جمله دستگا‌های نظارتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، تشکل‌های غیردولتی، رسانه‌ها، نخبگان و ...  برای تحقق این مهم استفاده شود.

همایش ملی «مددکاری اجتماعی و مطالبه‌گری اجتماعی»، ۶ اردیبهشت ۹۵ در مجتمع حضرت ولی عصر(ع) از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۷ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید