Performancing Metrics

ساخت ۶ مدرسه و ۳ مسجد برکت در شوش | اتاق خبر
کد خبر: 334747
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 21:18
نماینده‌ مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، از ساخت ۶ مدرسه و سه مسجد توسط بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.

اتاق خبر: سید راضی نوری نماینده‌ی مردم شوش با اشاره به اقدامات گسترده‌ی محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: نعمات بنیاد برکت شامل اقصی نقاط کشور از جمله استان خوزستان و به‌ویژه حوزه‌ی انتخابیه اینجانب شده است.

وی افزود: بنیاد برکت تاکنون در شهرستان شوش و مناطق محروم این شهرستان ۶ مدرسه ساخته است که هر مدرسه حداقل پنج کلاس درس دارد و دانش‌آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند.

نماینده‌ی مردم شوش در مجلس با بیان این‌که بنیاد برکت با ساخت این مدارس در جهت تحصیل دانش‌آموزان منطقه گام‌های مؤثری برداشته است، افزود: دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها قدردان زحمات مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستند.

نوری هم‌چنین از ساخت سه مسجد در مناطق محروم شوش توسط بنیاد برکت خبر داد و افزود: مسئولین بنیاد با اقدامات فرهنگی و آموزشی خود در جهت رفع فقر فرهنگی و  تحصیلی منطقه کمک شایان توجهی کرده‌اند.

نماینده‌ی مردم شوش در مجلس با اشاره به رضایت مردم منطقه از خدمات بنیاد برکت گفت: انتظار ما این است که مسئولان بنیاد در آینده با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی زمینه‌ی ایجاد اشتغال جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کنند.

نوری در همین راستا به نیاز چند روستا از جمله روستای خسرج به پل ارتباطی اشاره و تصریح کرد: تقاضای ما از مسئولان به خصوص رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیر عامل بنیاد برکت این است که علاوه بر سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی اشتغال و کارهای تولیدی، به پروژه‌های عمرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: خوزستان و به‌ویژه شوش دارای فرصت و زمینه‌های گردشگری و کشاورزی است و نیروی کار ماهر هم وجود دارد که امیدواریم با اختصاص اعتبار از این فرصت‌ها استفاده شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید