Performancing Metrics

جلسه مظلومی با بازیکنان | اتاق خبر
کد خبر: 334771
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 23:05
گزارش تمرین امروز استقلال؛
هواداران حاضر در محل تمرین استقلال تنها به تشویق مسئول تدارکات این تیم پرداختند!

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تمرین عصر امروز استقلال پس از ابقای پرویز مظلومی با حضور بیش از ۷۰ تماشاگر معترض در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی برگزار شد.

* هواداران که به شدت از عملکرد ضعیف بازیکنان در دربی ناراحت بودند تنها به تشویق مدد جباری مدیر تدارکات تیم پرداخته و او را با غیرترین فرد حال حاضر استقلال خواندند.

* سرمربی استقلال که صبح امروز توسط اعضای هیئت مدیره ابقا شده و تا پایان لیگ در استقلال حضور دارد قبل از شروع تمرین، ۱۵ دقیقه با بازیکنان خود صحبت کرد.

* برخلاف همیشه که هواداران استقلال با بازیکنان و سرمربی تیم عکس سلفی می گرفتند این بار به سمت آنها نرفته و با این کار و تشویق نکردن آنان اعتراض خود را نشان دادند.

* تعدادی از هواداران معتقد بودند که پیراهن استقلالی به تن برخی بازیکنان حال حاضر تیم گشاد است و فصل آینده باید خانه تکانی مفصلی در این تیم انجام شود.

* بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال که در دوره گذشته مربیگری مظلومی دستیار او بود، امروز در تمرین حاضر شد و یک ساعت با نصرالله عبداللهی در رختکن صحبت کرد.

* هنگام صحبت کردن مظلومی با بازیکنان، آبی پوشان سرهایشان را پایین انداخته بودند و تنها سکوت اختیار کردند.

* روزبه چشمی، محسن کریمی، عادل شیحی و میثم مجیدی به دلیل مصدومیت، غایبین تمرین امروز بودند.

* دوربین های شبکه های مختلف قصد انجام مصاحبه با پرویز مظلومی را داشتند که وی نپذیرفت و حتی شنیده شده که مظلومی گفته امشب در برنامه ۹۰ هم روی خط این برنامه نخواهد آمد زیرا شرایط روحی اش خوب نیست و از آرامش فکری هم برخوردار نیست.

* عدم حضور فرزاد مجیدی به دلیل اتفاقاتی که روز گذشته بین وی و لیدرهای استقلال افتاد باعث خرسندی هواداران شد و همه طرفداران استقلال از اینکه او در تمرین استقلال حضور ندارند بسیار خوشحال بودند.

* با اینکه هواداران از عملکرد آبی پوشان مقابل پرسپولیس راضی نبودند اما امروز حمایت خود را از تیم اعلام کردند و خواستار موفقیت آبی پوشان در ۴ بازی آینده را داشتند.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و هفتم لیگ پانزدهم میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید