Performancing Metrics

استقرار ایستگاه چکاپ سلامتی در شرق تهران | اتاق خبر
کد خبر: 334776
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 23:29
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به نامگذاری یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت از استقرار ایستگاه چکاپ سلامتی در، میادین میوه و تره بار ، مدارس و بوستان های نواحی چهار گانه خبرداد.

اتاق خبر:هادی ذاکری شهردار منطقه هفته سلامت را  فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ سلامت و ارتقای سطح سلامت جامعه دانست و گفت: با توجه  به اهمیت «سلامتی» در زندگی آحاد جامعه و در راستای گرامیداشت هفته سلامت با هدف  فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت، برنامه های مرتبط با سلامت در سطح محدوده منطقه اجرایی می شود.

وی با اشاره به برپايي ايستگاه چكاپ سلامت افزود: اين ايستگاه ها  شامل غرفه های چكاپ سلامت، كودك و ارائه فعاليتهاي مرتبط با طرح آسمان آبي زمين پاك از ساعت ۱۵ لغايت اذان مغرب دربوستان های خيام، فلكه دوم نيروي هوايي، پارك پيروزي، بوستان دانش آموز به ارائه خدمات مي پردازند.

شهردار منطقه  به ارائه خدمات در خانه هاي سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: كلاس ها و کارگاه های  آموزشي و برگزاري چكاپ هاي سلامتي و تورهای آموزشی و تفریحی با موضوع آسمان آبی زمین پاک برگزار می شود.

وی بازدید و عیادت از بیماران یکی از بیمارستان های سطح منطقه، برگزاری همایش با عنوان غلبه بر دیابت و ارائه خدمات در ميادين ميوه تره بار و ايستگاههاي مترو را  از دیگر اقدامات این منطقه اعلام کرد .

وی با بیان اینکه زنگ سلامت با حضور شهردار ناحيه، دبير هيئت امناي محله، مدير اجتماعي محله در مدارس نواحی چهارگانه نواخته می شود یادآور شد : چكاپ سلامتي در مدارس منتخب محلات با ارائه  ويزيت پزشك عمومي، معاينه دهان و دندان، مشاوره تغذيه و روانشناسي ) اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: دهکده سلامت واقع در پهنه شرق(پارک پلیس) از تاریخ ۱ لغایت ۷ اردیبشت ماه از ساعت ۱۵ لغایت اذان مغرب با همکاری مناطق ۴، ۸، ۱۳، ۱۴و ۱۵ آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشند.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید