Performancing Metrics

ضرورت توجه به رویدادهای ویژه شهرستان ها در راستای جذب گردشگر | اتاق خبر
کد خبر: 334799
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 01:12
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ضرورت توجه به رویدادهای ویژه شهرستان ها در راستای جذب گردشگر بامحوریت تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرزین حق پرست گفت: جاذبه های گردشگری شهرستان ها از محورهای مهم و ضروری در جذب گردشگر با محوریت تبریز ۲۰۱۸ محسوب می شود و در این راستا باید تمام پتانسیل های تاریخی، فرهنگی، هنری و طبیعی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توسعه اقتصادی استان با تأکید بر تبریز ۲۰۱۸ در سطح ملی و منطقه ای، منوط به نحوه جذب گردشگران از یک سو و هنر استقبال و میزبانی از آنها از سوی دیگر دارد.

حق پرست با تأکید بر نقش کلیدی شهرستان ها در ارتقای جایگاه گردشگری استان، از شهرستان های مراغه، جلفا و اسکو به عنوان مقاصد محورهای مهم گردشگر پذیر نام برد و افزود: استقبال کم نظیر گردشگران در ایام نوروز از این شهرستان ها، حاکی از توان بالای گردشگری آن ها دارد.

حق پرست هم چنین بر جلب مشارکت های مردمی در حوزه مرمت و سرمایه گذاری تأکید و انجام اینگونه اقدامات را زمینه ساز پویایی و پایایی صنعت گردشگری استان عنوان کرد.

وی با اذعان به اهمیت نحوه صحیح و اصولی تعامل با سرمایه گذاران، ارتقای فرهنگ عمومی در حوزه گردشگری را از اولویت های عملکردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دانست.

گفتنی است در این نشست رؤسا و مسئولین میراث فرهنگی شهرستان ها پیشنهادات خود را در راستای جلب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های مرمتی و زیر ساخت های گردشگری ارائه کردند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید