Performancing Metrics

کانتر استرایک را روی اندروید بازی کنید | اتاق خبر
کد خبر: 334885
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 10:59
نسخه‌های مختلفی از «کانتر استرایک» تا به امروز عرضه شده‌اند، اما می‌توان به جرات گفت که بیشتر بازی‌کننده‌ها، کانتر را با نسخه‌ی اصلی بازی یعنی Counter Strike 1.6 می‌شناسند.

اتاق خبر - اگر شما هم مثل ما بخش بزرگی از نوجوانی‌تان را مشغول کانتر بازی کردن بوده‌اید، بد نیست بدانید که می‌توانید همان نسخه‌ی اصلی بازی را روی موبایل‌تان هم بازی کنید.

کانتر استرایک را روی اندروید بازی کنید

بازی با صفحه‌ی لمسی اصلا میانه‌ی خوبی ندارد.

در حال حاضر امکان اجرای Counter Strike 1.6 روی دستگاه‌های اندرویدی فراهم شده است. قبلا از اینکه خیلی خوشحال شوید، بگذارید بگوییم که این نسخه را شرکت بازی‌سازی «والو»،‌ سازنده‌ی بازی کانتر استرایک، عرضه نکرده است. با این حال، نسخه‌ای که می‌توانید روی موبایل‌تان اجرا کنید، همان کانتر استرایک اصلی است.برای اینکه بتوانید بازی را روی موبایل‌تان به راه بیاندازید، قبل از هر چیز باید بازی را روی حساب کاربری استیم خود داشته باشید؛ چون برای اجرای بازی به برخی از فایل‌های اصلی آن نیاز دارید. بد نیست به این موضوع هم توجه کنید که بازی با صفحه‌ی لمسی اصلا میانه‌ی خوبی ندارد. البته صفحه‌ی لمسی که به کنار،‌ حتی بازی کردن کانتر با دسته هم حس خوب ماوس و کیبورد را ندارد، چه برسد به اینکه بخواهید آن را روی صفحه‌ی موبایل و با کلیدهای لمسی بازی کنید.

Counter-Strike

برای اجرا کردن Counter Strike 1.6 باید قبل از هر چیز به این صفحه‌ی GitHub بروید و فایل‌ها را از آن جا بردارید. نحوه‌ی اجرا بازی را هم از همان صفحه بخوانید.

می‌توانید ویدیوی اجرای کانتر استرایک روی اندروید را در ادامه ببینید.

 
‌‌‌‌‌‌‌منبع: دیجی کالا مگ
94110
نظرات
ADS
ADS
پربازدید