Performancing Metrics

10 مکان تفریحی شبانه | اتاق خبر
کد خبر: 334912
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 11:22
همیشه در شهرهای مختلف جهان مکانهایی وجود دارند که شب‌ها می‌توان به آنجا رفت و ضمن کسب تجربه‌ای متفاوت، از یک گشت و گذار شبانه لذت برد.

اتاق خبر:همیشه در شهرهای مختلف جهان مکانهایی وجود دارند که شب‌ها می‌توان به آنجا رفت و ضمن کسب تجربه‌ای متفاوت، از یک گشت و گذار شبانه لذت برد.

۱. کوپیو فنلاند؛ تجربه یک سونای خوب

۲.آتن تماشای فیلم در فضای باز

در شب‌های تابستان یکی ازعاشقانه ترین روشهای فیلم دیدن رفتن به سینمای فضای باز است.اینگونه سینماها در سراسر اروپا وجود دارند اما مناسب ترین آنها را می‌توان در یونان پیدا کرد. پیشنهاد می‌کنیم اینبار که به یونان سفرکردید دیدن یک فیلم در فضای باز را ازدست ندهید. برای اینکار می‌توانید به سینمای تیسو در آتن و سینمای کمری در سانتورینی بروید. درضمن اگر نمی‌خواهید به جمعیت زیاد گردشگران برخورد کنید بهتر است درماه اوت (مرداد) به آتن سفر کنید.

۳. کالیفرنیا؛ کمپ درخت

۴. نیویورک؛ اسکی روی یخ

وقتی در سفر به نیویورک به دنبال یک کار فانتزی شبانه هستید می‌توانید برای اسکی درفضای باز به مرکز راکفلر مراجعه کنید. البته این مجموعه فقط در طول زمستان دایر است و اگر نمی‌خواهید گرفتار صف طولانی و جمعیت زیاد اسکی بازها شوید بهتر است که در روزهای منتهی به کریسمس و جشن های خاص به آنجا نروید. این مرکز تا نیمه شب باز است و در ساعات پایانی قیمت ورودی آن ارزان تر می‌شود.

۵. پراک جمهوری چک لذت بردن از رقص نور و موسیقی

از شروع فصل بهار تا پایان پاییز  چشمه‌ی موسیقی کیزیک Křižík در شهر پراگ میعادگاه عاشقان موسیقی کلاسیک جهان است. دراین مکان همزمان با پخش موسیقی، ترکیب حرکات فوق العاده آب و نور شمارا وارد دنیای رویایی خواهد کرد  شما می‌توانید در شبهای تابستان و بعد از غروب آفتاب به این محل بروید واز رقص آب و نور و موسیقی لذت ببرید، همچنین در بعضی از اجراها برخی از لحضات بیادماندی فیلمهای خاص را بر روی آب نمایش می‌دهند

 ۶. استکهلم سوئد؛ مشاهده قدیمی ترین موزه هوای آزاد در جهان

اسکانسم (Skansen) اولین موزه‌ سر باز (درهوای آزاد و بدون سقف) جهان است که درسال۱۸۹۱ تاسیس شده است. این موزه اطلاعات فراوانی را درباره پنج قرن از تاریخ کشور سوئد دراختیار شما قرار می‌دهد.این مکان محل خوبی برای خرید سوغاتی است.همچنین می‌توانید ضمن خوردن غذاهای سنتی، افرادی را با لباس های تاریخی ببینید واطلاعات خوبی از تاریخ و فرهنگ مردم سوئد بدست بیاورید. موزه اسکانسم در فصل تابستان تا ساعت ۲۲:۰۰ باز است.

۷. سیدنی استرالیا؛ لونا پارک

اگر شما با فرزندانتان در استرالیا هستید رفتن به لونا پارک ایده ی بسیار جذابی می‌تواند باشد. این پارک تا ساعت ۲۳:۰۰ باز است و انواع امکانات و بازی های مهیج برای بچه ها درون آن وجود دارد،شما می‌توانید درآنجا شام بخورید و شب سرگرم کننده ای را بگذرانید. همچنین اگر خوش شانس باشید می‌توانید در پارک، مراسم عروسی یا یکی از جشن‌های که معمولا درآنجا برگزار می‌شود را از نزدیک ببینید.

۸. یوسمیتی پارک؛ اکالیفرنی

طبیعت گردان وعاشقان مناظرطبیعی رفتن به این پارک را از دست ندهند. شما در یوسمیتی پارک ۱/۵ کیلومتر پیاده روی شبانه خواهید داشت و به کشف صداهای ناب و خالص طبیعت، چگونگی رفتار حیوانات در شب و منظره فوق العاده از آسمان پرستاره خواهید پرداخت. ضمنا درطول مسیر می‌توانید از راهنمایی لیدرهای متخصص بهرمند شوید

۹. آریزونا؛ بازی پینت بال در شب

اگر با دوستانتان درآمریکا هستید و مدام به دنبال کارهای هیجان انگیز گروهی می‌گردید، پیشنهاد ما برای داشتن یک شب جذاب و سرگرم کننده رفتن به پینت‌بال شبانه آریزونا است. این پینت‌بال که درفضایی طبیعی و آزاد طراحی شده می‌تواند آدرنالین خون شمارا به بالاترین سطح ممکن برساند تا شبی پرتحرک و خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

۱۰. هنگ کنگ؛ بازدید از معبد خیابان بازار

این محل دیدنی که یکی از محبوبترین بازارهای خیابانی در جهان است به عنوان لوکیشن بسیاری از فیلم‌های سینمایی نیز مورد استفاده قرارگرفته است. اگر به این خیابان بروید می‌توانید معامله گران، پیشگویان، خوانندگان اپرا، عتیقه جات و لباس های رنگارنگی را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید ضمن خوردن غذاهای سنتی دراین بازار از جشن های مختلف خیابانی که در آن برگزار می‌شود دیدن کنید.

منبع:کجارو

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید