Performancing Metrics

جایگاه نخست نیروی دریایی ارتش در منطقه ازنظر تجهیزات ونیروی متخصص | اتاق خبر
کد خبر: 334987
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 16:18
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش هم اکنون از نظر تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و مجرب، جایگاه نخست را در منطقه دارد.

اتاق خبر: دریادار حبیب الله سیاری که پیش از ظهر سه شنبه به استان مرکزی سفر کرده است در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاصل شده است.

وی افزود: نیروی ارتش جمهوری اسلامی همواره به کارگیری افراد متعهد را در کنار تخصص آنها سرلوحه کار خود قرار داده و به سبب بهره گیری از تعهد و تخصص در کنار یکدیگر امروز به توانمندی نظامی و دفاعی دست بافته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صلابت و اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست بیان داشت: امروز در نقطه ای قرار داریم که نیروی ارتش جمهوری اسلامی از نظر فراهم کردن تجهیزات نظامی و دفاعی خود، کاملا خودکفا بوده و در این مسیر از کارشناسان متخصص و کارآزموده بهره گرفته است.

دریادار سیاری گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز از نظر تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در منطقه جایگاه نخست را دارد و با قدرت در آب راه های کشور حضور دارد و از حریم آنان صیانت می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت: ارتش باید ادامه دهنده راه شهدا باشد چرا که امروز هر چه داریم به سبب ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا است و همچنین عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب وظیفه آحاد مردم به ویژه حوزه نظامی و دفاعی کشور است.

گفتنی است فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ابتدای سفر خود به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و مقرر است طی این سفر یک روزه در همایشی با موضوع «دریا و اقتصاد مقاومتی» در اراک سخنرانی کند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید