Performancing Metrics

پخش سری جدید با درام‌نویسان معاصر ایران | اتاق خبر
کد خبر: 334990
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 16:32
سری جدید برنامه‌ی "با درام‌نویسان معاصر ایران" به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

102-276.jpg

اتاق خبر - جواد پیشگر - طراح، نویسنده و کارگردان این مجموعه رادیویی - در این زمینه گفت: نوشتن سری جدید این مجموعه را از فروردین 94 آغاز کردم که شامل تنظیم نمایشنامه‌ها، گفتگوها و هر آنچه که مربوط به محتوای برنامه است خواهد بود.

وی درباره‌ی بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: در هر قسمت از برنامه، از بین چند اثر از یک نمایشنامه‌نویس، یکی از آثار را انتخاب کرده و سپس قرارهای گفتگو با نمایشنامه‌نویس گذاشته می‌شد که با ایشان درباره مقوله نمایشنامه‌نویسی به بحث و گفت و گو می‌پرداختیم.

همچنین در بخشی دیگر، اثر منتخب به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

پیشگر خاطرنشان کرد: "با درام نویسان معاصر ایران" با هدف معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی در آیتم‌های گفتگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه‌نویسی به صورت هفتگی در چهار قسمت از رادیو نمایش پخش می‌شود و در بخش اول این برنامه که از چهارم اردیبهشت به روی آنتن می رود به معرفی شهرام کرمی ، نمایشنامه نویس معاصر ایرانی پرداخته ایم.

بر اساس این خبر، "با درام نویسان معاصر ایران" به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و محمود احمدی تهیه‌کننده، علی حاجی نوروزی صدابردارو نرگس موسی پور افکتور آن هستند.

علاقه مندان می‌توانند از این پس، شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 13:45 و 21، شنونده این برنامه از شبکه رادیویی نمایش باشند.

 ایسنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید