Performancing Metrics

مطهری: اعتبارنامه مینو خالقی صادر نشود،وزیر استیضاح می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 335041
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 19:55
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت که رد صلاحیت مینو خالقی برای شورای نگهبان پرهزینه خواهد بود.

اتاق خبر: علی مطهری در حاشیه جلسه علنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات پیشین خود مبنی براستیضاح وزیر کشور در صورت عدم ارائه اعتبارنامه مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم اظهار کرد:‌ ما منتظریم ببینیم وزارت کشور چگونه رفتار می‌کند اگر این وزارتخانه اعتبارنامه خانم خالقی را صادر کند موضوع استیضاح نیز منتفی خواهد شد. ما کماکان با وزارت کشور در ارتباط هستیم و درصورتی‌که اعتبارنامه صادر نشود استیضاح وزیر کشور را مطرح خواهیم کرد.

وی با اشاره به گفت‌وگوی خود با تعدادی از نمایندگان برای جلب نظر آن‌ها درمورد استیضاح وزیر کشور تصریح کرد: ما این موضوع را در مدت باقیمانده مجلس نهم پیگیری خواهیم کرد اما اگر در این مجلس به نتیجه نرسید آن را در مجلس بعد مطرح می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ممکن است وزیر کشور بگوید از آن‌جایی که هیات نظارت اعتبارنامه را امضا نکرده نمی‌تواند آن را صادر کند اما به نظر من اگر هیات نظارت بخواهد برخلاف قانون از امضای اعتبارنامه سر باز زند وزیر حق اعتراض دارد و می‌تواند بگوید اعتبارنامه را به مجلس می‌فرستیم تا نمایندگان تصمیم بگیرد.

این نماینده مردم تهران همچنین تصریح کرد:‌ من با وزارت کشور صحبت کردم؛ آن‌ها هم با من هم‌نظر هستند؛ لذا منتظریم نظر نهایی وزارت کشور اعلام شود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید