Performancing Metrics

حق اشتباه برابر النصر نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 335045
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 20:08
یحیی گلمحمدی:
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه انجام بازی در کشور ثالث تصمیم خوبی نبود که گرفته شد، گفت: حق اشتباه برابر تیم النصر عربستان را نداریم.

به گزارش اتاق خبر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر النصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تشکر از مقامات و فدراسیون فوتبال عمان به خاطر فراهم کردن شرایط خوب برای دیدار ذوب آهن و النصر با اشاره به انجام بازی در کشور ثالث، گفت: بازی در کشور ثالث تصمیم خوبی نبود. دوست داشتیم این بازی در ایران برگزار شود تا هواداران ما از تماشای بازی در خانه و همچنین هواداران النصر از بازی در عربستان لذت ببرند. 

وی با بیان اینکه بازی پیش رو حساس ترین بازی گروه ما به شمار می رود افزود: النصر بازیکنان خوبی در اختیار دارد که نباید در بازی فردا به آنها فضا بدهیم، تقریبا در این بازی حق اشتباه نداریم و باید بدانیم برای موفقیت باید در تمام دقایق بازی تمرکز کافی را داشته باشیم.

گل محمدی گفت: امیدواریم بازیکنان ما کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارند و در پایان با پیروزی و کسب ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: بازی‌های ما با فاصله زمانی کمی برگزار می‌شوند اما خسته نیستیم. مطمئن هستیم که با انگیزه و آمادگی بالا در بازی فردا به میدان می‌رویم. من در بازیکنان انگیزه خوبی می‌بینم و امیدوارم که در بازی پیش رو موفق شویم.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید