Performancing Metrics

وزیر تعاون هنوز پاسخ درخواست آبادانی ها را نداده است | اتاق خبر
کد خبر: 335103
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 00:09
به منظور خرید مجموعه ورزشی برای بانوان؛
به رغم گذشت بیش از هشت ماه از ارسال نامه درخواست فروش مجموعه ورزشی کارگران آبادان به سازمان منطقه آزاد اروند، وزیر تاکنون این نامه را بی پاسخ گذاشته است.

اتاق خبر- به رغم گذشت بیش از هشت ماه از ارسال نامه درخواست فروش مجموعه ورزشی کارگران آبادان به سازمان منطقه آزاد اروند، وزیر تاکنون این نامه را بی پاسخ گذاشته است.

هشت ماه پیش مدیرعامل منطقه آزاد اروند طی نامه ای کتبی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار فروش مجموعه ورزشی کارگر برای بهره وری بیشتر و بهتر ورزشکاران آبادانی خاصه بانوان به این سازمان شد تا آنها نیز این مجموعه را به اداره ورزش و جوانان تحویل و این اداره نیز آن را به مجموعه جامع بانوان که با کمبود شدید فضای ورزشی خاص خود رو برو هستند، اختصاص دهد.

رئیس اداره ورزش وجوانان آبادان با اشاره به پیگیری جدی موضوع یاد شده تا حصول نتیجه گفت: تا این مجموعه را در اختیار نداشته باشیم مشکلات بانوان ورزشکار همچون گذشته به قوت خود باقی است چرا که کمبود و محدودیت های بسیاری در بخش بانوان داریم.

ادیبی با بیان به اینکه ۴۲ درصد ورزشکاران سازماندهی شده در آبادان را بانون تشکیل می دهند، افزود: در زمان حاضر حدود ۴۸۰ قهرمان در سبکهای مختلف رزمی در آبادان داریم که حدود ۳۵۰ نفر آن‌ها از بانوان هستند.

وی اظهار کرد: پیشتر ما حتی یک مکان تمرینی مختص بانوان نداشتیم اما از ابتدای سال گذشته با برنامه ریزیهای انجام شده تنها مکانی که به نام بانوان اما در اختیار آقایان بود را از آنان پس گرفته شد و در اختیار بانوان قرار دادیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: خوشبختانه مذاکراتمان با بخش خصوصی منجر به احیای یکی از سالن‌های بلا استفاده مجموعه شهید قنوتی صرفا برای ورزش بانوان شد و به این ترتیب رقم سالنهای ورزشی ویژه بانوان ورزشکار آبادانی به دو باب سالن رسید.

ادیبی افزود: تاکید مکرر و موکد ما به هیئتهای ورزشی تلاش، جدیت، کار و نگاه ویژه به بخش بانوان است، در آبادان چهار سالن استاندارد سقف بلند داریم که اگر آن‌ها را اختیار بانوان قرار دهیم تیمهای مختلف آقایان نیز دچار مشکل می‌شوند به همین دلیل برای جبران این کمبود مجبور شدیم تا ساعتهایی را در اختیار بانوان قرار دهیم تا به طور مشترک از این سالن‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین زمانی که سالن‌ها به بانوان اختصاص داده می‌شود، صبح‌ها است، گفت: از آنجایی که بیشتر بانوان صبح‌ها شاغل و یا مشغول تدریس در مدارس و دانشگاه‌ها هستند به طور عملی استفاده از سالن‌ها در صبح با توجه به فراغت بیشتر بانوان در بعدازظهر‌ها چندان با استقبال آنان مواجه نمی‌شود، تا زمانی که این وضعیت باشد مشکلات ادامه دارد و بایستی مکانهای خاصی را برای بانوان مهیا کنیم.

ادیبی ابراز امیدواری کرد تا رایزنی‌ها و مکاتبات انجام شده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ثمربخش باشد.

 بانوان آبادانی انتظار دارند تا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوع رفاه نیز نیم نگاهی داشته باشد و هر چه سریعتر درخواست شان را پاسخ دهد.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید