Performancing Metrics

پیروزی خارج از خانه در وضعیت فعلی خیلی سخت است | اتاق خبر
کد خبر: 335226
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 06:59
انریکه:
سرمربی بارسلونا پیروزی در خانه حریف را با شرایط کنونی تیمش خیلی سخت عنوان کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از  ایسنا، بارسلونا چهارشنبه در هفته سی و چهارم لالیگا مهمان دپورتیوو لاکرونیا است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: از دپورتیوو خاطره خوبی در یاد ندارم. دو دیدار آخر ما برابر این تیم با تساوی به پایان رسید. این تیم ویژگی های مختلفی دارد. همه چیز بستگی به سرمربی این تیم ویکتور مالو دارد. دوست دارم فردا همچون بازی برابر والنسیا ظاهر شویم. باید موثر عمل کنیم. نیاز به برد از طریق فوتبال داریم.

سرمربی بارسلونا درباره حضور نیمار در تیم ملی برزیل گفت: او منتظر بازی فردا است. برای دیگر موضوعات وقت باقی مانده است. تابستان طولانی خواهیم داشت.

انریکه درباره امکان قهرمانی در لالیگا اظهار کرد: قهرمانی به خودمان بستگی دارد اما واقعیت این است که در شرایط خیلی سختی قرار گرفتیم. باید آن را حل کنیم. پیروزی همیشگی در خارج از خانه مخصوصا در وضعیتی که اکنون به سر می‌بریم خیلی سخت است. اگر پیروز شویم اعتماد به نفس به تیم باز خواهد گشت.

سرمربی اسپانیایی در رابطه با تغییر تاکتیک گفت: در جریان بازی برخی اوقات با روش3-4-3 یا 2-5-3 بازی می کنیم. ایده ما همین است. برای این بازی برابی تیمی که خوب دفاع می کند به دنبال راه حل هستیم تا به گل دست پیدا کنیم.

جرارد پیکه اطمینان دارد که بارسا فاتح لالیگا خواهد شد. سرمربی آبی اناری ها در این باره اظهار کرد: با او موافقم اگر ذره ای به آن شک داشتم اینجا برابر خبرنگاران حاضر نمی شدم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید