Performancing Metrics

حاجي بابايي: آمريكا به اقتدار ايران اذعان دارد | اتاق خبر
کد خبر: 335268
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 09:31
حميدرضا حاجي بابايي گفت: امروز دنيا عرصه جنگ و هماوردي اقتدارهاست و آمريكا با همه اقتدار و هيبتش به اقتدار ايران اسلامي اذعان كرده است.

اتاق خبر - وي سه شنبه شب در جمع بسيجيان تربت حيدريه در همايش تبيين ولايت با محوريت اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل؛ لازمه حضور در باشگاه قدرت بين المللي را اقتدار ملي دانست و افزود: اقتدار از درون يك ملت مي جوشد و داراي مولفه هاي گوناگوني است كه اكنون امريكا به دنبال تخريب مولفه هاي اقتدار ملت ايران است.
وي با اشاره به مولفه هاي اقتدار گفت: علم و توليد علم، اعتقاد به خدا و اهل بيت مولفه هاي اصلي اقتدار ملت ما است.
وزير پيشين آموزش و پرورش يكي از اركان اقتدار ملي را مردم دانست و گفت: وحشتناك ترين مولفه براي استكبار حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بود، زماني كه مردم در انتخابات شركت كردند دنيا عزاي عمومي گرفت و اين حضور را با بايكوت خبري مسكوت گذاشت.
وي بيان كرد: اقتدار ملي، امنيت ملي ايجاد مي كند و امنيت موجب ايجاد و پويايي اقتصاد ملي مي شود.
حاجي بابايي افزود: آمريكا اكنون علم هسته اي و موشكي ما را هدف گرفته و اصرار بر گرفتن اين امتيازات از كشور ما دارد.
وي گفت: آمريكا از صحنه گرداني هاي ايران در منطقه نگران است و به دنبال تخريب اين ستون هاست و تلاش دارد با استفاده از حربه تحريم از ساخت موشك در ايران جلوگيري كند.
حاجي بابايي گفت: طبق فرمايش رهبري، آمريكا كشوري غيرقابل اعتماد است لذا دولت و مجلس بايد با همكاري هم در پي حل مشكلات كشور باشند.
وي خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب از همه دولت ها حمايت مي كنند و ما دست هر دولتي را كه حداقل براي سه ميليون جوان بيكار كشور اشتغال ايجاد كند، مي بوسيم.
او گفت: مسئولان بايد گزارش كارهايي را كه انجام مي دهند به صورت ماهانه شفاف بيان كنند و اگر مسيري را به غلط رفته اند صادقانه با مردم درميان بگذارند.
وي با تاكيد بر ضرورت اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي تصريح كرد: اگر مردم با اعتقاداتشان در كنار دانش و علمشان بنشينند اقتصاد مقاومتي شكل مي گيرد.
حاجي بابايي با تاكيد بر اينكه سرمايه بايد از پايتخت به شهرستان ها سرازير شود، افزود: كشور بايد به يك كارگاه توليدي تبديل شود كه اين امر نيازمند مجلسي قدرتمند و مقتدر است كه دولت را در چهارچوب سياست هاي رهبري حمايت و هدايت كند.
وي اذعان كرد: بايد به جاي واردات، صادرات داشته باشيم و دنبال مقصر براي اتفاقات پيش آمده نباشيم.
او گفت: در اقتصاد مقاومتي بايد كسب درآمد و سود از راه كار و تلاش و نه دريافت سود بانكي باشد و سرمايه بايد به بازار وارد شود.
حاجي بابايي تصريح كرد: مردم به كارآمدي افراد نگاه مي كنند لذا اگر مجلسي كارآمد تشكيل شد از آن مجلس كار و تلاش و توليد درو خواهد شد.

ایرنا

94110

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید