Performancing Metrics

شهدای مدافع حرم با خون پاک خود درخت مقاومت اسلامی را آبیاری کردند | اتاق خبر
کد خبر: 335278
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 10:00
منتخب مردم قم در مجلس دهم گفت: شهدای مدافع حرم با خون پاک حود درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری کردند.

اتاق خبر - حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه سه شنبه در نخستین اجتماع مدافعان حرم ساوه با عنوان پنجره ای به سوی رستگاری در مصلی امام علی (ع) این شهرستان افزود: عزتمندی و اقتدار امروز نظام و پیروزی گرانبار هشت سال دفاع مقدس مرهون رشادت های شهدا و ایثارگران است.
وی بیان کرد: جبهه نبرد در سوریه تنها عرصه بقای آب و خاک سوریه نیست بلکه بقای دنیای اسلام است و مدافعان حریم اسلامی سرمایه های بزرگ فرهنگ ایثار و شهادت در راه اعتقاد و دین هستند.
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی بیداری اسلامی و سرمشقی برای انقلاب های آزادی خواه منطقه محسوب می شود.
حجت الاسلام والمسلمین دوالنوری یادآور شد: جنگ های نیابتی منطقه، حاصل عجز نظام سلطه در رویارویی نظامی با جبهه مقاومت اسلامی است.
وی افزود: علت اینکه داعش و سردمداران خودفروخته کشورهای منطقه امروز در خدمت استعمار هستند، این است که از توان نرم تفکر اسلامی و بیداری اسلامی در خاورمیانه می هراسند.
وی ادامه داد: نظام سلطه با هدف کشور گشایی و فشار بر جمهوری اسلامی و با بهانه های واهی وارد افغانستان و عراق شد اما اینک این تحرکات به باتلاقی برای آنان تبدیل شده است.
منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق آمارهای منتشره، هزینه حضور نظامی آمریکا در عراق بیش از دو هزار و 700 میلیارد دلار برآورد شده و تاکنون 12 هزار سرباز آمریکایی جان خود را از دست دادند.
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: برخورد درون تمدنی و به عبارتی دیگر جنگ های مخوف فرقه ای، ساخته و پرداخته استعمارگران برای تثبیت سیطره بر جوامع اسلامی است و محوریت این نبردها جز نابودی وحدت و قدرت جبهه مقاومت اسلامی چیز دیگری نیست.
وی عنوان کرد: ایران هراسی و اسلام هراسی زائیده تفکر پلید دشمنان انقلاب اسلامی است که به دنبال تضعیف جایگاه اسلام در منطقه و به ویژه خاورمیانه هستند.
این منتخب مجلس دهم ادامه داد: اقتصاد مقاومتی ستون و تکیه گاه رشد اقتصادی و توسعه فراگیر کشور است که باید با جدیت توسط همگان اجرایی شود.
در این آئین از خانواده شهید مدافع حرم ساوجی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
شهرستان ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که بیش از 260 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان ساوه بیش از 580 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید