Performancing Metrics

شان و منزلت معلمان بايد در جامعه پررنگ تر باشد | اتاق خبر
کد خبر: 335293
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 11:07
رئيس آموزش و پرورش مريوان با اشاره به در پيش بودن آيين هاي بزرگداشت روز معلم گفت: شان و منزلت معلمان بايد در جامعه پررنگ تر باشد .

اتاق خبر -  فواد حسيني شامگاه سه شنبه در نخستين جلسه شوراي آموزش و پرورش در سال جاري افزود: همه دستگاه هاي اداراي شهرستان در برگزاري هر چه باشكوه تر آيين روز معلم همكاري كنند.
وي با اشاره به سالروز شهادت استاد شهيد مطهري و روز معلم گفت: نامگذاري روز شهادت استاد مطهري به روز معلم، وظيفه همه را در تجليل از مقام و منزلت معلم سنگين تر مي كند.
حسيني اظهار كرد: روز معلم علاوه بر تجليل از معلمان ، روز بزرگداشت بزرگ مردي است كه براي صدور انقلاب اسلامي در كشورهاي مختلف تلاش زيادي كرده است.
به گفته وي در طول چند سال گذشته همواره اين خود آموزش و پرورش بوده كه براي معلمان و صنف جامعه معلمي مراسم گرفته است و اين بار انتظار مي رود براي حفظ جايگاه و شان معلم دستگاه هايي ديگر نيز در اين مهم شركت كنند.
وي خاطر نشان كرد: تلاش مي شود تا با همكاري همه دستگاه هاي شهرستان هفته معلم و تجليل از معلمان در شان و منزلت آنان برگزار شود.
حسيني افزود: از ميان معلمان شهرستان 350 نفر متقاضي شده و از اين تعداد از 23 نفر ممتاز در روز معلم تجليل مي شود.
وي با بيان اينكه از نظر ما همه معلمان نمونه هستند، گفت: اظهار اميدواري كرد بعد از گذشت 37 سال از انقلاب براي انتخاب معلم هاي نمونه، ساز و كار جداگانه و ويژگي خاصي در نظر گرفته شود.
در ادامه فرماندار مريوان با اشاره به گراميداشت جايگاه و منزلت معلم اظهار كرد: گراميداشت روز معلم متعلق به شخص خاصي نيست بلكه جامعه موظف به ارتقاء روز افزون جايگاه و منزلت معلم است.
محمد فلاحي ادامه داد: بي شك آموزش و پرورش نياز به حمايت همه دستگاه هايي اجرايي دارد.
مريوان در 130 كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.

ایرنا

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید