Performancing Metrics

۱۰ مکان عالی برای تماشای غروبی عاشقانه‎ | اتاق خبر
کد خبر: 335388
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 14:10
تماشای غروب آفتاب یکی از عاشقانه‌ترین و به یادماندنی‌ترین تجربه‌های ممکن است. صحنه‌ی‌های دراماتیک این‌چنینی را در هر کجای طبیعت می‌توان پیدا کرد، اما برخی نقاط مانند سواحل یا صخره‌‌ها و تپه‌های مرتفع جوی بسیار نابی دارند و به واقع تا مدت‌ها در خاطر انسان

۱۰. ساحل کوئکوهه (Koekohe Beach)، اتاگو، سات آیلند، نیوزیلند

ساحل کوئکوهه به خاطر وجود تخته سنگ‌های موئراکی شهرت دارد. به گفته‌ی دانشمندان این تخته سنگ‌ها در دوران پالئوسن شکل گرفته‌اند و بعدها به خاطر فرسایش‌های ساحلی که هنوز هم تاثیرگذار هستند، نمایان شدند. ساحل کوئکوهه مکانی عالی و منحصر‌به‌فرد است که  ارزش دیدن دارد.

۹. آبشار هورس‌تیل (Horsetail Fall)، پارک ملی یوسمیت (Yosemite National Park)، ایالات متحده

هورس‌تیل آبشاری فصلی است و تنها در فصول زمستان و بهار ریزش دارد. با این وجود، ویژگی منحصر‌به‌فرد و بسیار نادر آبشار این است که وقتی خورشید روی آن پرتو می‌افکند، به آن ظاهری شبیه آتش می‌بخشد. عکاسانی که می‌خواهند از این مکان عکسی ثبت کنند، مجبور هستند صبر کنند تا به زمان مناسب دست یابند، چرا که شرایط هوایی ممکن است تغییر کند و مانع از پرتو نور شود. این عکاسان همچنین دنبال موقعیت‌های متفاوتی برای به تصویر کشیدن آبشار هستند. علاوه بر طبیعت منحصر‌به‌فرد، یوسمیت یکی از زیباترین و مشهورترین پارک‌های ایالات متحده به شمار می‌رود.

 

 

۸. بیچی هد (Beachy Head)، ساسکس شرقی، انگلستان

این دماغه‌ی سفید گچی خیره‌کننده یکی از دارایی‌های مشهور این ناحیه به شمار می‌رود. دماغه‌ی بیچی هد با ۱۶۲ متر ارتفاع مرتفع‌ترین صخره‌ی انگلستان در نوع خود به شمار می‌رود. با توجه به ترکیبش، این صخره نسبت به نیروهای خارجی حساس و ظریف است. با این وجود، بیچی هد همیشه جاذبه‌ی توریستی محبوبی محسوب می‌شود. اغلب گردشگران پس از تماشای این دماغه لب به تحسین زیبایی‌های آن می‌گشایند. نمای عالی به سمت کانال انگلیسی از این مکان قابل رؤیت است. همچنین یک رستوران با نمای پانوراما در این مکا به جذابیت‌های آن می‌افزاید.

۷. جزایر قناری، اسپانیا

مجموع جزایر قناری شامل گروهی از جزیره‌های پراکنده در دریا است. لاپالما و تنریف محبوب‌ترین جزایر این ناحیه در میان گردشگران به شمار می‌رود. هر ساله گردشگران زیادی برای لذت بردن از سواحل بی‌شمار، طبیعت بکر و تفرجگاه‌های بی‌عیب و نقص به این منطقه سفر می‌کنند. این جزیره‌ها همچنین اقامتگاه‌هایی عالی و خدماتی مثال‌زدنی به علاوه‌ی طبیعت دست‌نخورده و زیبایی دارند که آن‌ها را به مقصدی قابل توجه تبدیل می‌کنند.

۶. ساحل ناواژیو (Navagio Beach)، زاکینتوس، یونان

ناواژیو ساحل نمادین یونان است که روی خط ساحلی شمال غربی جزیره‌ی زاکینتوس قرار دارد و طبیعت فوق‌العاده زیبایی دارد.  این ساحل شنی سفید رنگ و آب‌های آبی شفاف به همراه صخره‌های سنگ آهکی شیب‌دار باعث جداسازی ساحل شده‌اند و آن را به مکانی عالی برای تعطیلاتی آرام مبدل کرده‌اند. این خلیج کوچک هر ساله هزاران بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. اغلب توریست‌ها علاقه‌ی زیادی به گرفتن حمام آفتاب و شنا کردن در آب‌های شفاف این ناحیه دارند. با این وجود، ساحل یاد شده همچنین مورد علاقه‌ی بیس جامپرها است. در واقع این مکان یکی از بهترین نقاط دنیا برای بیس جام (پرش از ارتفاع بدون طناب) و مورد ستایش علاقمندان این سرگرمی است. 

۵. هاوایی

هاوایی همیشه یکی از مطلوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان بوده است که تعداد زیادی ساحل، خلیج کوچک و بزرگ دارد. این سواحل نرم شنی گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. نیازی به گفتن نیست که مجموعه جزایر هاوایی غروب‌های بسیار زیبایی دارند. همچنین شنا کردن در آب‌های گرم و شفاف هنگام غروب یکی از  هیجان‌انگیزترین تفریحات ممکن در این ناحیه به شمار می‌رود.

۴. لندمانالاگار (Landmannalaugar)، ایسلند

لندمانالاگار در بخش  جنوبی ارتفاعات ایسلند قرار دارد و مقصد تفریحی محبوبی در این کشور حیرت‌انگیز به شمار می‌رود. این ناحیه به خاطر کوه‌های ریولیتی چند رنگ، صفحه‌های گدازه‌ای و آتشفشان هلکا شهرت دارد. پیاده‌روی در این سرزمین پهناور وشگفت‌انگیز متنوع، تجربه‌ای فراموش نشدنی را به شما وعده می‌دهد. لندمانالاگار مکانی جادویی است. آژانس‌های مسافرتی امکان اسب سواری در مسیر تابستانی را فراهم آورده‌اند که همین موضوع تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و سرگرم‌کننده را برای شما رقم می‌زند.

۳. ستنتورینی، یونان

جزیره‌ی آتشقشانی سانتورینی در دریای اژه قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشی ویژه‌ی تعطیلات در اروپا به شمار می‌رود. تفرجگاه‌های شگفت‌انگیز صخره‌ه‌ای این ناحیه ساخته شده است که همه‌ی آن‌ها مناظری بی‌نظیری از دریای عمیق آبی ارائه می‌دهند. مهمانان می‌توانند از میل کردن یک وعده شام خوشمزه در تراس‌هایی با غروب‌هایی حیرت‌انگیز لذت ببرند. یکی از عاشقانه‌ترین نقاطی که می‌توانید برای سپری کردن تعطیلات، ماه عسل و حتی ازدواج پیدا کنید جزیره‌ی سانتورینی است.

۲. کانال بزرگ، ونیز، ایتالیا

گرند کانال یا کانال بزرگ اصلی‌ترین و پرترافیک‌ترین آبراه ونیز است که در کل این شهر امتداد دارد. این کانال ۳۸۰۰ متری را می‌توان سوار بر اتوبوس‌ها و تاکسی‌های آبی و همچنین گاندولا (قایق ونیزی) طی کرد. گاندولا پرطرفدارترین وسیله‌ی نقلیه در ونیز به شمار می‌رود. گرند کانال به حدی بزرگ است که حتی می‌توان آن را از فضا مشاهده کرد. تجربه‌ی گاندولاسواری و شنیدن آهنگ‌هایی که پاره‌ای اوقات برخی از گاندولاران‌ها می‌خوانند بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی است.

۱. پاریس، فرانسه

پاریس، شهر عشق، زوج‌های عاشق زیادی را که به دنبال سپری کردن آخر هفته‌ی فوق العاده‌ای هستند به خود جذب می‌کند. هتل‌های مجلل، رستوران‌های عالی و معماری شگفت‌انگیز پاریس، این شهر را در صدر بسیاری از فهرست‌های برتر گردشگری قرار می دهد. تماشای غروب آفتاب از بالای برج ایفل یا درون پارک تجربه‌ی پاریسی بسیار فراموش‌نشدنی است. پاریس یکی از آن دست شهرهایی است که حداقل یک بار در طول عمرتان باید ببینید.

منبع: کجارو

94104

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید