Performancing Metrics

تملک ۱۲۴۳ طرح توسط بانک‌ها در شهرک‌های صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 335412
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 17:28
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تملک یکهزار و ۲۴۳ واحد و طرح صنعتی توسط بانک‌ها در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، علی یزدانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال، تاکیدات رئیس جمهور و سیاست‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با ریاست استانداران، افزود: کارگروه ایجاد رونق در کارگاه های کوچک و متوسط صنعتی به عنوان زیرمجموعه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌های کشور شکل گرفته است.

وی به اهمیت صنایع کوچک در کشور تاکید و تصریح کرد: امروز رسالت نخست ما حمایت از صنایع کوچک است و مسئولان نظام هم بر آن تاکید دارند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: برای حمایت از واحدهای راکد و دارای ظرفیت تولید کالاهای رقابت پذیر و طرح‌های نیمه فعال صنعتی، تسهیلات ۱۶ هزار میلیارد ریالی درنظر گرفته شده و این واحدها از حمایت برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی شهرک‌های صنعتی برای پذیرش سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: در این راستا حمایت‌های متعددی برای سرمایه گذاران صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: باید از تمام سازوکارها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان‌ها برای ایجاد حرکتی جدید در حوزه اقتصادی استفاده کرد، چرا که هدف ما امید بخشی و ایجاد رضایتمندی بیشتر در جامعه است.

یزدانی خاطرنشان کرد: با وجود نقش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در چرخه اقتصادی و اشتغال اما این صنایع با توجه به ساختار آسیب پذیرتر بوده، لذا باید توجه بیشتری به این بخش شود.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید