Performancing Metrics

بعد از سال‌ها شایعه «زامبی‌لند ۲» واقعا ساخته می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 335486
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 03:26
لوگوی دنبال فیلم محبوب زامبی‌ها، به صورت غیرمنتظره هفته گذشته در سینماکان لاس‌وگاس به نمایش درآمد.

به گزارش اتاق بخر به نقل از ایندپندنت، از همان موقعی که فیلم محبوب «زامبی‌لند» در سال ۲۰۰۹ اکران شد، شایعه‌هایی در مورد ساخته شدن قسمت دوم این فیلم کمدی به گوش می‌رسید. صحنه اوج فیلم در پارک تفریحی با حمله زامبی‌ها، قوانین زنده ماندنی که شخصیت‌های فیلم به آن‌ها پایبند بودند و یکی از بزرگترین و به یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌های کوتاه در فیلم‌های سینمایی (فقط دو کلمه در توصیفش لازم است: بیل موری) همگی باعث شدند فیلم «زامبی‌لند» به یکی از فیلم‌های ماندگار تبدیل شود. با این حال، با گذر هر سال به نظر می‌رسید دیگر خبری از قسمت دوم این فیلم نخواهد شد.
البته تا همین لحظه: سایت کامیک‌بوک گزارش می‌دهد که لوگویی از دنباله این فیلم در مراسم سینماکان هفته گذشته منتشر شده که تایید می‌کند «زامبی‌لند ۲» رسما در کمپانی سونی ساخته خواهد شد.
هنوز جزییات زیادی از این فیلم منتشر نشده و تنها چیزی که می‌دانیم این است که فیلمنامه‌نویس‌های فیلم اصلی عنی رت ریس و پل ورنیک برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم هم بازمی‌گردند و دِیو کالاهام (نویسنده فیلم «گودزیلا») هم به آن‌ها ملحق خواهد شد. علاوه بر این، روبن فلیشر کارگردان فیلم اول، مسئولیت کارگردانی دنباله این فیلم را بر عهده دارد. این یکی از شلوغ‌ترین بازه‌های کاری این دو نویسنده همکاری است که برای قسمت دوم «ددپول» که حالا خبر ساخت آن تایید شده هم فیلمنامه خواهند نوشت.
در فیلم «زامبی‌لند»، وودی هرلسون، جسی آیزنبرگ، اما استون و ابیگیل برِزلین نقش چهار بازمانده آخر‌الزمانی زامبی‌ای را بازی می‌کنند که حالا با هر وسیله‌ای که می‌توانند در جاده سفر می‌کنند تا پناهگاهی پیدا کنند. به همین ترتیب بود که آن‌ها به خانه بیل موری بازیگر می‌رسند که او هم جان سالم به برده و در حضوری کوتاه، او نقش خود را در این فیلم ایفا می‌کند.

منبع:باني فيلم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید