Performancing Metrics

نیاز ۱۰میلیاردتومانی برای بهینه سازی سیستم آبیاری فضای سبزاندیشه | اتاق خبر
کد خبر: 335573
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 10:32
شهردار اندیشه گفت:بهینه سازی و توسعه سیستم آبیاری فضای سبز نیازمند اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی است.

به گزارش اتاق خبر، عباس شوندی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری این منطقه برای توسعه فضای سبز شهری اظهار داشت:یکی از الزامات و ضروریات فضای سبز در هر منطقه ای به آبیاری مورد نیاز آن و تأمین آب نهال ها، درختان و گونه های دیگر گیاهی که در پروژه های مرتبط با فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد، معطوف می شود.

شهردار اندیشه افزود:شهر اندیشه در حوزه فضای سبز از استانداردهای قابل توجه و مطلوبی برخوردار است و نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر کشور در شرایط مناسبی قرار دارد.

شوندی گفت:آنچه که در این حوزه به عنوان اولویتی ضروری مدنظر قرار دارد به آبیاری فضای سبز شهری باز می گردد که لزوم توسعه آن و بهره گیری از شیوه های نوین همچون آبیاری قطره ای و تفکیک آب شرب از غیر شرب احساس می شود.

شهردار اندیشه عنوان کرد:با عنایت به بررسی ها و ارزیابی های کارشناسانه ای که در این بخش انجام شده، تحقق این امر مستلزم قریب به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است که باید از محل منابع ملی و استانی، پیگیری آن را در دستور کار قرار دهیم.

وی در خصوص شاخص ترین پروژه های فضای سبز در این شهر گفت:پارک حاشیه ای فاز یک از طرح های حائز اهمیت این منطقه محسوب می شود که در حال احداث بوده و تاکنون قریب به دو میلیارد تومان اعتبار در آن هزینه شده است.

شوندی یادآور شد:مجموع اعتبار پیش بینی شده برای پروژه مورد اشاره، پنج میلیارد تومان برآورد شده و امیدواریم با تلاشی که توسط عوامل مسئول در این پروژه مدنظر قرار گرفته، بهره برداری کامل از آن به نحو مطلوبی محقق شود.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید