Performancing Metrics

خاطرات زیادی با مهرداد داشتم | اتاق خبر
کد خبر: 335585
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 10:17
هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه روزهای خوبی را با اولادی در دوران فوتبالی سپری کردیم، گفت: خاطرات خوبی با مهرداد دارم و هنوز نمی‌توانم باور کنم او دیگر در بین ما نخواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، پژمان نوری با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام مهرداد اولادی گفت: هنوز در شوک از دست دادن هادی نوروزی بودیم که مهرداد هم به آن اضافه شد. وقتی به ما خبر دادند ما در حال تمرین بودیم و با شنیدن این خبر دنیا بر سرم خراب شد و تمام بازیکنان ملوان نمی توانستند باور کنند مهرداد که تا دو روز پیش با ما تمرین می کرد و برای مداوا به تهران آمده بود، به یکباره از بین ما جدا شود و دیگر به ملوان بندر انزلی برنگردد.

هافبک ملوان در ادامه افزود: ما سال ها بود که با یکدیگر دوست بودیم و خاطرات تلخ و شیرینی با هم داشتیم و روزهای خوب و بدی را با یکدیگر پشت سر گذاشتیم و هنوز نمی توانم باور کنم که دیگر مهرداد را نخواهم دید.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوار هستم که پدر مهرداد که داغ بزرگی را متحمل شده، من را هم به عنوان پسر خود قبول داشته باشد و مطمئن باشد هر کاری از دستم بربیاید، برای آرامش این خانواده انجام خواهم داد، هر چند که می‌دانم آنها داغ بزرگی را متحمل شدند و این داغ هرگز از یاد آنها نخواهد رفت.

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر بازیکنان ملوان در مراسم تشییع حضور پیدا نکردند، توضیح داد: متاسفانه با توجه به اینکه فردا باید از هفته بیست و هفتم لیگ به میدان برویم و سازمان لیگ بازی ما را به تعویق نینداخت، تنها من و مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده تیم ملوان بندرانزلی در مراسم حضور پیدا کردیم تا شاید بتوانیم مرهمی بر دل داغ دیده خانواده اولادی باشیم.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید