Performancing Metrics

برگزاری همایش پیاده روی در شهرکرد | اتاق خبر
کد خبر: 335598
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 14:04
همایش بزرگ پیاده روی با حضور پر شور مردم شهرکرد در خیابان آیت الله کاشانی این شهر برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، همایش بزرگ پیاده روی با عنوان سلامت صبح پنج شنبه با حضور پر شور مردم شهرکرد در خیابان آیت الله کاشانی این شهر برگزار شد.

این همایش پیاده روی از محل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد و اختتامیه این همایش پیاده روی در محل پارک تهلیجان شهرکرد برگزار شد.

ورزش های همگانی موجب تقویت سلامت روان می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در اختتامیه این همایش پیاده روی اظهار داشت: پیاده روی های عمومی نقش مهمی در حفظ سلامت جامعه دارد و موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود.

خدابخش مرادی عنوان کرد: ورزش نقش مهمی در سلامتی افراد جامعه دارد و ورزش های همگانی مانند همایش های پیاده روی جدا از نقش تاثیر گذار در سلامتی انسان موجب تقویت سلامت روان افراد می شود.

وی ادامه داد: ورزش های همگانی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه دارد و حضور خانواده ها در ورزش های همگانی موجب تشویق افراد در برنامه های ورزشی می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ترویج فرهنگ ورزش موجب ایجاد روحیه نشاط در جامعه می شود.

ورزش و تحرکات جسمی نقش مهمی در حفظ سلامت افراد جامعه دارد

مدیر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این همایش پیاده روی ادامه داد: ورزش و تحرکات جسمی نقش مهمی در حفظ سلامت افراد جامعه دارد.

صف های طولانی گرفتن شیر و آب معدنی در ابتدای همایش پیاده روی

مرتضی هاشم زاده ادامه داد: این همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در شهرکرد برگزار شده است.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این همایش ایستگاه‌های سلامت در راستای تست  فشار خون، ‌ قند خون دایر شده و عموم مردم می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی از برپایی نمایشگاه مواد غذایی و آرایشی ناسالم در این همایش خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه کتاب و محصولات ارگانیک نیز در پارک تهلیجهان برپا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ زندگی سالم در بین نسل جدید، اظهار داشت: ایستگاه نقاشی با موضوع سلامت برای کودکان نیز از برنامه های حاشیه ای این همایش پیاده روی است.

حاشیه های همایش پیاده روی

با توجه به اینکه همایش پیاده روی با قرعه کشی همراه بود، مردم برای گرفتن کارت قرعه کشی مجبور بودند به داخل فضای دانشگاه علوم پزشکی(ستاد مرکزی دانشگاه) بروند که در این محل جدا از ارائه کارت قرعه کشی؛ شیر و آب معدنی نیز به مردم داده می شد.

برای گرفتن کارت قرعه کشی مشکلی وجود نداشت اما به علت برنامه ریزی نامناسب؛ صف های طولانی برای گرفتن شیر بسته بندی شده و آب معدنی ایجاد شده بود که این مهم جدا از اینکه آغاز برنامه همایش پیاده روی را با تاخیر مواجه کرد موجب نارضایتی مردم شده بود.

از طرفی سردی هوا در ابتدای صبح(ساعت ۶)  و تاخیر در آغاز برگزاری همایش پیاده روی موجب ناراحتی و نارضایتی بسیاری از مردم شده بود.

در مراسم پایانی اختتامیه نیز که مردم در جلوی محل برگزاری اختتامیه جمع شده بودند، یک هواپیمای کوچک کنترل از راه دور بالای سر مردم تاب می خورد که این امر نیز موجب ترس مردم به واسطه سقوط احتمالی آن می شد و این هواپیمای کنترلی در پایان با برخورد با درختان پارک جنگلی تهلیجان سقوط کرد.

همچنین با توجه به اطلاع رسانی قبلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در صورت اینکه در زمان همایش پیاده روی کسی قلیان خود را تحویل بدهد، جایزه ورزشی دریافت می کند این امر نیز با استقبال کم مردم روبرو شده بود.

یک وانت برای جمع آوری قلیان های مردم به محل برگزاری همایش آمده بود که تنها تعداد انگشت شماری از مردم، قلیان برای گرفتن جایزه ورزشی با خود به همراه آورده بودند.

برخی نیز با مشاهده جایزه ورزشی که توپ و راکت بدمنیتون بود و این جایزه ورزشی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود راضی به تحویل قلیان خود نشدند و قلیان خود را با خود به خانه بردند.

در پایان تعداد اندک قلیان های جمع آوری شده توسط کسی که در وانت ایستاده بود شکسته شد و تعدادی عکاس و تصویربردار نیز در تلاش بودند از شکسته شدن قلیان ها تصویر بگیرند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید