Performancing Metrics

برکناری ۱۱ افسر ارشد ارتش پاکستان به اتهام فساد مالی | اتاق خبر
کد خبر: 335672
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 01:08
ارتش پاکستان در اقدامی برای مبارزه با فساد مالی در پاکستان ۱۱ تن از افسران ارتش را به اتهام فساد مالی برکنار کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، ارتس پاکستان در اقدامی علیه مبارزه با فساد مالی مالی در این کشور ۱۱ تن از افسران ارشد نظامی خود را به اتهام اختلاس و فساد مالی برکنار کرد.

این اقدام ارتش پاکستان پس از انجام تحقیقات داخلی در ارتش پاکستان صورت گرفته شده است و تمام اموال، زمین های زراعی و امکانات اختصاص داده شده از سوی ارتش از آنها پس گرفته شد. در میان این افسران ارشد ارتش برکنار شده پاکستان یک سرلشکر، ۶ سرتیپ، ۳ سرهنگ و یک سرگرد وجود دارند.

لازم به ذکر است دو روز پیش «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان در سخنانی اعلام داشت: برای مبارزه با فساد مالی در پاکستان و نیز حفظ تمامیت ارضی پاکستان بدون هیچ گونه اغماضی باید با پدیده اختلاس در کشور مبارزه کرد. با کمک  و حمایت مردم با پدیده تروریسم و فساد مالی در پاکستان مبارزه می کنیم.

پس از انتشار «اسناد پاناما» و  افشای نام فرزندان «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان در این لیست، احزاب مخالف دولت نواز شریف و ارتش پاکستان خواستار رسیدگی به موضوع فساد مالی خانواده نواز شریف شدند «عمران خان» رهبر حزب «انصاف» پاکستان از جمله کسانی است که از نواز شریف خواسته است از سمت نخست وزیری پاکستان استعفا کند تا با تشکیل کمیته ای به فساد مالی خانواده وی رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید