Performancing Metrics

به اتفاقات اخیر استقلال کاری نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 335691
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 04:15
اسکوچیچ:
سرمربی تیم فولاد می گوید تیم به اتفاقات اخیر در باره استقلال توجهی ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، گفت: قاعدتاً از کاری که در نیم فصل اول انجام دادیم، راضی نیستم ولی جوری که ما توانستیم از مشکلات در بیایم و به وضعیت فعلی برسیم، راضی هستم.

او درباره بازی اضافه کرد: من به اتفاقات اخیر رخ داده در استقلال توجهی ندارم و به کار تیم خودم تمرکز دارم و به دنبال موفقیت هستم. به استقلال احترام می گذارم ولی تیم من در بازی های اخیر خوب بوده و قابلیت پیروزی برابر استقلال را دارد. مطمئناً می بریم اگر روز خوبمان باشد.

سرمربی فولاد در واکنش به این سوال که آیا تیمش برای قهرمانی استقلال خوزستان برابر استقلال به میدان می رود، بیان کرد: ما برای استقلال خوزستان یا هر تیم دیگر بازی نمی کنیم و برای خودمان بازی می کنیم. ما همیشه برای سه امتیاز به میدان می رویم. همه بازی ها برای ما اهمیت دارند. همه بازی ها مهم هستند و به دنبال سه امتیاز آنها هستیم. ما شرایط سختی در این فصل داشتیم و از آن شرایط خارج شده ایم. می توانیم الان از فوتبالمان بهتر لذت ببریم و توانایی خود را نشان دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای تیمش در مقابل استقلالی دارد که به دنبال فراموشی شکست در دربی است، گفت: طبیعی است که استقلالی ها به دنبال 12 امتیاز باقی مانده باشند ولی ما هم به دنبال همین 12 امتیاز هستیم. یک رقابت منطقی در فوتبال وجود دارد. من مربی ای را نمی شناسم که به دنبال باخت باشد. طبیعی است که استقلالی ها به دنبال برد باشند.

دراگان اسکوچیچ در این نشست با همسرش حاضر شده بود و البته یکی از نکات جالب این نشست خبری سر و صدای زیادی بود که بیرون از نشست خبری شنیده می شد و اسکوچیچ در اواسط این نشست با گفتن این جمله که آیا در اینجا اتفاقی رخ داده و آیا زلزله می آید، نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید