Performancing Metrics

نقشه جانشینی برانکو به جای کی روش سوخت! | اتاق خبر
کد خبر: 335731
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 10:54
کسی نمی تواند پرفسور را از پرسپولیس بگیرد؛
با محبوبیت کنونی برانکو در میان پرسپولیسی ها دیگر نمی‌توان این مربی را جانشین کی روش دانست و به راحتی او را از پرسپولیسی ها گرفت و تقدیم تیم ملی کرد.

اتاق خبر- با محبوبیت کنونی برانکو در میان پرسپولیسی ها دیگر نمی‌توان این مربی را جانشین کی روش دانست و به راحتی او را از پرسپولیسی ها گرفت و تقدیم تیم ملی کرد.

برانکو و کی روش

خیلی‌ها تصور می‌کنند برانکو آلترناتیو کی‌روش در تیم ملی ایران است، خیلی از کارشناسان و حتی برخی از مسئولان که با کی‌روش خوب نیستند، بر این باورند که می‌توان برانکو را با توجه به مقبولیت او در جامعه روزی خاص جانشین کی‌روش کرد و جامعه را هم آرام راضی به پذیرش این موضوع کرد. آنها اما نمی دانند و نمی دانند که نمی‌دانند.

 برانکو نه مقبول جامعه که محبوب پرسپولیسی‌هاست و حالا جرات می خواهد کسی از پرسپولیس برانکو را بگیرد.

حالا جرات می خواهد که کسی حتی حرف جدا کردن برانکو از پرسپولیس را بر زبان بیاورد. اصالتا اگر تا سه ماه قبل ممکن بود که برانکو را از پرسپولیس جدا کنند، حالا دیگر ممکن نیست و حتی مدیری نمی توان پیدا کرد که نتواند در خود پرسپولیس با برانکو به تفاهم برسد چون او محبوبیتی بیش و پیش از همه ستاره‌های این تیم چه در میان فوتبالیست ها و چه در میان مربیان دارد.

در واقع تاریخ مصرف آلترناتیو بودن برانکو برای کی‌روش تمام شده است چون عامل جدایی این برانکو با این درصد از موفقیت باید مقابل محبوبیت هواداران پرسپولیس بایستد. از منظر فنی هم باید تاکید کرد که حضور برانکو در پرسپولیسی که در ابتدای فصل دو ملی‌پوش داشت و امروز ۷ ملی‌پوش دارد به قدر کافی برای تیم ملی موثر و مفید بوده است.

در واقع باید گفت با این میزان محبوبیت در میان پرسپولیسی‌ها برانکو دیگر آلترناتیو کی‌روش نیست و عملا این ایده از همین حالا سوخته است.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید