Performancing Metrics

مصدومیت‌های تیم ملی والیبال نگران‌کننده نیست | اتاق خبر
کد خبر: 335750
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 13:44
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه لوزانو تجربیات زیادی دارد، مصدومیت متوالی بازیکنان در اردوی تیم کشورمان گفت: این مصدومیت ها بخاطر فشار تمرینات است و نگران نباشید.

اتاق خبر- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه لوزانو تجربیات زیادی دارد، مصدومیت متوالی بازیکنان در اردوی تیم کشورمان گفت: این مصدومیت ها بخاطر فشار تمرینات است و نگران نباشید.

تمرین تیم ملی والیبال

جهانگیر سیدعباسی در خصوص مصدومیت های متوالی بازیکنان تیم ملی والیبال در اردوی آماده سازی رقابتهای انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: تیم ملی قرار است در تورنمنتی شرکت کند که جزو سنگین ترین مسابقات سال های اخیر است. ما باید طوری تمرین کنیم که بازی ها را خوب شروع کنیم، بهتر ادامه بدهیم و هر چه از تورنمنت می گذرد وضعیت بهتری پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: باید برای این تورنمنت زیرساخت ها و فوندانسیون تکنیکی و تاکتیکی را به بالاترین سطح برسانیم و طبیعی است بدنسازی و تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر بگذاریم. به نظرم استراتژی درستی از سوی لوزانو انتخاب شده است. چون اگر دو بازی خوب انجام بدهیم و در ادامه افت کنیم بی فایده خواهد بود. ما نیاز به استقامت بالا در این تورنمنت داریم.

این کارشناس والیبال با بیان اینکه مصدومیت ها طبیعی است، گفت: وقتی فشار تمرینات زیاد است میزبان آسیب دیدگی ها نیز افزایش می یابد. البته آنطور که من اطلاع پیدا کردم مصدومیت ها خیلی سخت نیست. اگر مصدومیتی مثل پوریا فیاضی بود که یک دو سال طول می کشید آنوقت اوضاع نگران کننده بود. ولی آسیب دیدگی های تیم ملی بیشتر کوفتگی و خستگی است.

سیدعباسی با تمجید از برنامه های لوزانو عنوان کرد: به نظرم پروسه آماده سازی تیم ملی خوب است. فشار تمرینات به مرور کم خواهد شد. لوزانو تجربیات زیادی دارد و نگران مصدومیت ها نباشید.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی با فرانسه و لهستان که حریفان مستقیم ایران هستند نیز گفت: در شرایط کنونی حریفانی که سهمیه المپیک گرفته اند یا برخی دیگر که دنبال کسب سهمیه هستند آنقدر سطح آمادگی بالا ندارند برای همین لهستان و فرانسه با انگیزه بالا برابر ایران قرار می گیرند و تدارک خوبی در شرایط کنونی است.

وی درباره شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک یادآور شد: من قبلا هم گفته ام و بار دیگر ادعا می کنم والیبال ایران در شرایط کنونی بالاتر از آسیا است و نبابد با آسیایی ها مقایسه شود. تیم ملی این روزها خیلی بهتر از جام جهانی است و اگر اتفاق غیرمنتظره مثل مصدومیت نفرات اصلی رخ ندهد به راحتی سهمیه المپیک خواهیم گرفت.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید