Performancing Metrics

راما قویدل: جوان‌ترها به حمایت بیشتری نیاز دارند | اتاق خبر
کد خبر: 335835
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1395 - 10:00
فیلم‌هایی که از جوانان در دو دوره گذشته جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم، مسائل زیادی را برای مسئولان اثبات می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون  در خصوص بی‌توجهی مسئولان سینمایی نسبت به فیلمسازان جوان با وجود درخشش آ‌ن‌ها طی چند ساله گذشته و ادامه حمایت آن‌ها از پیشکسوتان گفت: به هر حال پیشکسوت‌های ما پایه‌گذار سینمای بعد از انقلاب بودند و این سینما را به خوبی اداره کردند؛ طبیعی است که شرایط برای آن‌ها راحت‌تر باشد و به قول معروف فیلمساز‌های جوان باید قدری بیشتر سختی بکشند تا آب‌دیده شوند.

 
وی تصریح کرد: به نظرم هرکس به اندازه تلاش و زحمتی که کشیده و تجربه‌ای که پیدا کرده است، به آنچه لیاقتش را دارد می‌رسد و اگر کسی پتانسیلی برای انجام کاری داشته باشد، هیچ چیز تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند مانع او شود. ممکن است پارامترهایی وجود داشته باشد که باعث تاخیر یا تعجیل در این امر شود اما در نهایت این پارامترها نمی‌تواند ماهیت ماجرا را از بین ببرد.
 
وی افزود: البته با این موضوع موافقم که جوان‌ها به حمایت بیشتری نیاز دارند و تجربه هم نشان داده است که هر وقت از جوان‌های کاربلد و امتحان پس داده حمایت کردیم به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم؛ اما طبیعی است که سیستم نسبت به این مقوله قدری با احتیاط عمل کند و بیشتر به سراغ با تجربه‌ها برود.
 
کارگردان «چاقی» در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط فعلی سینما و بخصوص فیلم‌هایی که از جوانان در دو دوره گذشته جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم، مسائل زیادی را برای مسئولان اثبات می‌کند و تصور می‌کنم خود مسئولان هم متوجه این ماجرا شده‌اند؛ شاید در سال گذشته حمایت از فیلمسازان جوان بیشتر در حد حرف و شعار بود، اما فکر می‌کنم در سال جاری مسئولان نسبت به جوانان توجه بیشتری نشان دهند یا حداقل امیدوارم که اینگونه باشد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید