Performancing Metrics

توقف استقلال خوزستان در تبريز | اتاق خبر
کد خبر: 335869
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 19:29
ليگ برتر فوتبال؛
تيم فوتبال استقلال خوزستان از مدعيان قهرماني ليگ برتر باشگاه هاي ايران در ديدار با گسترش فولادتبريز با تساوي بدون گل متوقف شد.

اتاق خبر - در ديداري حساس از هفته بيست و هفتم ليگ برتر باشگاه هاي ايران، عصر امروز(جمعه) شاگردان «فراز كمالوند» در تيم گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه خانگي خود ميزبان تيم رده دومي و مدعي استقلال خوزستان بودند كه اين ديدار با وجود تلاش بازيكنان دو تيم با تساوي صفر بر صفر همراه شد.
با اين تساوي استقلال خوزستان 48 امتيازي شد و همچنان مدعي قهرماني باقي ماند و گسترش فولاد تبريز نيز به امتياز 38 رسيد.
پس از سپري شدن دقايق ابتدايي، گسترش كه حمايت هواداران را در كنار خود مي ديد با حركات تكنيكي داريوش شجاعيان، محمدامين درويشي و محمد ابراهيمي به دنبال رسيدن به دروازه استقلال خوزستان بود.
در دقيقه هجدهم، شوت از راه دور و تماشايي داريوش شجاعيان با واكنش فوق العاده فرناندو خسوس روبرو شد تا دروازه ميهمان بسته بماند.
حساسيت بالاي امتيازات اين ديدار سبب شده بود تا هر دو تيم روش محتاطانه اي را نسبت به بازي هاي قبل در پيش گرفته و براي رسيدن به گل در انتظار اشتباهات حريف باشند. در نهايت نيمه نخست بدون به ثمر رسيدن گل به اتمام رسيد.
در نيمه دوم، تيم گسترش فولاد براي رسيدن به گل تلاش بيشتري از خود نشان داد و چن موقعيت نسبي نيز از آن خود كرد كه با لئوناردو پيمنتا نتوانست از اين بخت هاي گلزني، استفاده كند.
در نهايت اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا نتيجه آن به سود ساير تيم هاي مدعي تمام شود.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید