Performancing Metrics

۱۳۴ شعبه اخذ رأی در سلماس مستقر شد | اتاق خبر
کد خبر: 336038
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1395 - 22:33
فرماندار سلماس گفت: با پیش بینی ۱۳۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در شهرستان سلماس، آماده برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سلماس هستیم.

اتاق خبر: مسعود حاجی علیلو با بیان اینکه سه هزار نفر عوامل اجرایی در حوزه‌های امنیت و انتظامی، ثبت نام و اخذ رأی در شعب وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند اظهارداشت: كارهای پشتیبانی و تداركات لازم در این خصوص انجام شده است.

وی با اعلام اینكه از تعداد شعب اخذ رأی ۸۰ شعبه روستایی و ۵۴ شعبه شهری در نظرگرفته شده است ادامه داد: افرادی می‌توانند در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سلماس شركت كنند كه در مرحله اول در سلماس رأی خود را به صندوق انداخته باشند و یا موفق به رأی دادن نشده باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سلماس گفت: نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات می‌توانند از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه دوم اردیبهشت تا ساعت هشت صبح روز نهم اردیبهشت تبلیغات خود را انجام دهند.

حاجی علیلو همچنین تأیید نتایج انتخابات در ۲۰۷ حوزه انتخابیه سراسر كشور توسط شورای نگهبان را از دلایل مهم حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات برشمرد و گفت: در مرحله نخست انتخابات تنش سیاسی در سطح ملی، استان و شهرستان نداشتیم.

رئیس ستاد انتخابات سلماس گفت: همان طور كه در مرحله نخست انتخابات مشاركت حداكثری و حضور گسترده اهمیت ویژه ای برای كشور، استان و شهرستان و برای منتخبین مردم داشت، مرحله دوم نیز حضور مردم بسیار حائز اهمیت است.

ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سلماس بر فضای انتخاباتی نظارت دارد

حاجی علیلو با اعلام اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سلماس بر فضای انتخاباتی نظارت دارد و با جدیت جرائم انتخاباتی را پیگیری می‌کند عنوان کرد: نظارت و پایش فضای انتخاباتی سلماس در این دوره با دقت بیشتری انجام می‌گیرد و با افراد قانون شکن برخورد می‌شود.

فرماندار سلماس ادامه داد: برای جلوگیری از چالش، تجمع و تحریک مردم ضروری است تا داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی آن‌ها مراقب رفتار و گفتار خود باشند و از طرح مسائل چالشی و حاشیه ای بپرهیزند.

حاجی علیلو با تاکید بر اهمیت رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: ضوابط و مقرارت قانونی در تمامی مراحل انتخابات حاکم است و تمامی افراد اعم از نامزدها و طرفداران آن‌ها و مجریان می‌بایست بر محور قانون حرکت کنند و مردم آگاه نیز افراد پایبند به قانون را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: آنچه جمهوری اسلامی را با دیگر کشورها متفاوت می‌سازد، وحدت، همبستگی و همدلی مردم است که که در انتخابات‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی هر ساله پرشورتر از سالهای گذشته برگزار می‌شود.

تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است

فرماندار شهرستان سلماس همچنین با تاکید بر اینکه تمامی زمینه‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است اضافه کرد: تمامی کمیته‌های برگزاری انتخابات آماده اجرای قوانین و انجام وظایف خود هستند.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی و انتظامی طبق مقررات و بر اساس وظایف همانند مرحله اول به خوبی نسبت به انجام مأموریت‌های خود اقدام می‌کنند.

در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سلماس رسول جلایر سرنقی و شهروز برزگر کلشانی برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

شهرستان سلماس با داشتن ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید