Performancing Metrics

ایران پوریان؛ قهرمانی مثل سپاهان | اتاق خبر
کد خبر: 336093
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 01:34
دفاع راست باتجربه تراکتورسازی می‌گوید تجربه آسیایی بازیکنانشان به صعود از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا کمک شایانی کرد.

اتاق خبر:محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی در دیدار با الهلال  گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما خوب این دیدار را اداره کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم واقعا بازی حساس بود تمام سعی و تلاشمان را کردیم و هدفمان این بود به عنوان تیم اول از گروه بالا برویم که به هدفمان هم رسیدیم الهلال هم تیم خوبی بود و ما را خیلی اذیت کرد ولی ما مثل همیشه نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم.
او در مورد اینکه تراکتور توانست برای اولین‌بار در این چند سال از گروهش صعود کند ادامه داد: خیلی خوشحالم که تراکتور برای اولین‌بار از گروهش صعود کرد و ما هم در این امر شریک بودیم.
وقتی از این بازیکن سوال شد چرا تراکتورسازی در سال‌های گذشته با وجود داشتن ستاره‌ها نتوانسته بود در آسیا از گروهش صعود کند و این امر امسال میسر شد پاسخ داد: بله درست است ما هر ساله بازیکنان خوبی داشتیم ولی امسال تمام بچه‌ها تجربه آسیایی داشتند ولی امسال تمام بچه‌ها تجربه آسیایی داشتند ولی مثل سال‌های گذشته چند نفری بیشتر تجربه آسیایی نداشتند خدا را شاکریم که امسال برای اولین بار در آسیا از گروهمان صعود کنیم.

این بازیکن در مورد دیدار با سیاه‌جامگان در هفته بیست‌وهفتم از لیگ‌برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا بازی سختی محسوب می‌شود سیاه‌جامگان خطر سقوط را احساس می‌کند و از این حیث بازی دشواری داریم نباید کمترین اشتباه را انجام دهیم و تمرکز بالایی داشته باشبیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

وی در مورد اینکه قهرمان این فصل را چه تیمی پیش‌بینی می‌کند می‌گوید: پیش‌بینی کردن خیلی سخت است زیرا با یک بازی تمام معادلات به هم می‌ریزد ولی من شانس قهرمانی را برای 4 تیم اول می‌بینیم ما هم تا روز آخر به کسب قهرمانی هر چند می‌دانیم بسیار سخت است، امیدواریم. خودتان پارسال دیدید که سپاهان تا شش هفته مانده به پایان لیگ در رده هفتم، هشتم بود اما در آخر قهرمان شد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم باقی‌اش را دست پروردگار می‌سپاریم.

ایران‌پوریان در پایان درباره در گذشت مهرداد اولادی افزود: واقعا جا دارد به نوبه خودمان به عنوان کوچکترین عضو باشگاه تراکتور درگذشت مهرداد را به خانواده او و جامعه ورزشی ایران تسلیت بگویم.

منبع:ورزش سه

نظرات
ADS
ADS
پربازدید