Performancing Metrics

ابقای دبیرکل اتاق ایران در کوران انتقادها؛نهاوندیان به مصدقی رضایت می دهد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 3362
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1390 - 08:58

آخرین خبرها از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ،از ابقای دبیرکل فعلی اتاق برای مدت چهار سال دوره هفتم حکایت دارد در حالی که عملکرد اجرایی وی در طول دوره ششم همواره در کانون انتقاد فعالان اقتصادی عضو پارلمان بخش خصوصی قرار داشته است.

حکم ابقای محمدجواد مصدقی هنوز از سوی محمد نهاوندیان ابلاغ نشده است اما گفته می شود به زودی این خبر از پارلمان بخش خصوصی به طور رسمی اعلام می شود.

به گزارش تجارت نیوز، محمدجواد مصدقی که در دوره ششم مسند دبیرکلی اتاق ایران را در اختیار داشت بارها از سوی فعالان اقتصادی مورد انتقاد قرار گرفت چرا که به باور نمایندگان بخش خصوصی عملکرد وی در جایگاه اجرایی اتاق بازرگانی ایران چندان قوی نبود ، اما این انتقادها هرچند بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رییس اتاق ایران در میان گذاشته شد ولی محمد نهاوندیان از کنار این انتقادها گذشت تا آنجا که آخرین اخبار حکایت از ابقای مصدقی در مسند دبیرکلی اتاق ایران دارد. هیات رییسه اتاق ایران در دوره هفتم نیز از جابجایی دبیر کل این اتاق استقبال کرده و گفته می شود در جلسات هیات رییسه خواستار برکناری مصدقی شده بودند .

تا پیش از این در محافل بخش خصوصی چندین گزینه به عنوان دبیرکل جدید اتاق ایران مطرح شده بود که در این میان گفته می شد حسین نقره کار شیرازی از بخت بیشتری برای نشستن بر این کرسی برخوردار است اما این یار نزدیک نهاوندیان چندی پیش از عدم تمایل خود برای در اختیار گرفتن سکان اجرایی اتاق بازرگانی ایران خبر داد و به این ترتیب پای خود را از مناقشه انتخاب دبیرکل اتاق ایران بیرون کشید.

پیش از مطرح شدن نام نقره کار شیرازی به عنوان دبیرکل جدید اتاق ایران، نام های دیگری نیز به میان آمده بود که به نظر می رسد هیچکدام به اندازه مصدقی نزد رییس اتاق ایران ارج و قرب ندارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید